فیلم اصابت گلوله به مهمان عروسی در مراسم تیراندازی مستانه / قاتل جنازه را دید و ادامه داد
حجم ویدیو: 3.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

به گزارش رکنا، لحظه اصابت تیر به سر این جوان ۳۳ ساله را در مرودشت استان فارس ببینید.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی ، یکی از شهروندان در شهرستان مرودشت به قتل رسید.

سرهنگ حمید افرامن گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه جوانی ۳۳ ساله بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری در شهرستان مرودشت مجروح و به بیمارستان منتقل شد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی مرودشت در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که شب گذشته فردی ۳۰ ساله در یک مراسم عروسی به هنگام شادی با اسلحه شکاری به صورت سهوی به سمت دوست ۳۳ ساله خود تیراندازی کرده که وی بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس با بیان اینکه ماموران در تحقیقات خود ضارب را شناسایی کردند افزود: با رایزنی با بزرگان و ریش سفیدان محلی، قاتل خود را به پلیس آگاهی معرفی و تسلیم قانون شد.

سرهنگ افرامن با اشاره به اینکه سلاح شکاری به کار رفته در قتل کشف شد، بیان کرد: قاتل در تحقیقات به قتل ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه تیراندازی در مراسم‌های جشن و عزا از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود، گفت: پلیس قاطعانه با افرادی که اقدام به خرید و فروش و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز می‌کنند برخورد می‌کند.

در تیراندازی شامگاه سه‌شنبه ۲۱ تیرماه جاری هم در یکی از تالار‌های عروسی شهرستان فیروزآباد که بنا بر رسم غلط و به قصد شادی انجام شد عروس جان باخت و دو نفر مجروح شدند.