شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#وزنه برداری

رییس کنفدراسیون وزنه برداری آسیا: از فدراسیون ایران حمایت می کنیم

رییس کنفدراسیون وزنه برداری آسیا: از فدراسیون ایران حمایت می کنیم

سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی سرپرست و نایب رییس فدراسیون وزنه‌ برداری ایران در تاشکند با یوسف محمد المنا دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی سرپرست و نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری ایران در تاشکند با یوسف محمد المنا، رییس قطری کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا دیدار و گفت و گو کردند.

این نخستین دیدار بین المللی انوشیروانی بعد از نشستن انوشیروانی بر مسند سرپرستی فدراسیون وزنه برداری بود که در حاشیه رقابت های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان آسیا صورت پذیرفت.

در این دیدار المنا با ابراز خوشحالی از حضور انوشیروانی و سلیمی در راس فدراسیون وزنه‌برداری، از این دو قهرمان اسبق به عنوان برندهای آسیایی و جهانی رشته وزنه‌برداری نام برد و اظهار داشت: به شخصه از تغییرات ایجاد شده در راس فدراسیون وزنه‌برداری ایران خرسندم و طی نامه ای کتبی به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ایران، حمایت خود از این تصمیمات را اعلام می کنم و بسیار خوشحال خواهم شد اگر این حضور ادامه دار باشد.

وی با اشاره به وضعیت وزنه برداری ایران گفت: می دانم وضعیت وزنه‌برداری در کشور شما به هیچ وجه خوب نیست. به همین خاطر برای احیای وزنه‌برداری در ایران به عنوان یکی از قطب های بزرگ این رشته در دنیا، هر کمکی لازم باشد می ‌کنم.

یوسف محمد المنا با طرح این موضوع که از برنامه‌های فدراسیون ایران حمایت کامل خواهد داشت، وعده داد: در تجهیز کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری کنار شما خواهیم بود و امکاناتی را از طریق کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا به فدراسیون وزنه‌برداری ایران اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/