شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

بازیکن مورد علاقه ساپینتو در ترکیه بازی نکرد

بازیکن مورد علاقه ساپینتو در ترکیه بازی نکرد

تیم فوتبال استقلال در حالی اولین دیدار تدارکاتی‌اش را در ترکیه انجام داد که بازیکن مورد علاقه ساپینتو در این دیدار مورد استفاده قرار نگرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در اردوی ترکیه اولین دیدار تدارکاتی خود را انجام داد که این نخستین باری بود که ساپینتو آبی پوشان را هدایت می‌کرد. شاگردان ساپینتو در این دیدار تدارکاتی که با دو تیم مختلف در دو نیمه به میدان رفتند نه گلی زدند نه گلی خوردند تا کارشان را با تساوی بدون گل آغاز کرده باشند.

یکی از نکات قابل توجه در این بازی، عدم استفاده ساپینتو از آرش رضاوند در هر دو ترکیب مختلفی بود که در نیمه‌های اول و دوم مورد استفاده قرار گرفت.

این اتفاق در حالی افتاد که از یک سو ساپینتو علاقه خاصی به سبک بازی رضاوند دارد و از سوی دیگر گفته می‌شود فولادی‌ها هنوز از جذب او ناامید نشده و برای بازگشت او به اهواز تلاش می‌کنند.

بازی نکردن رضاوند در نخستین دیدار تدارکاتی آبی پوشان در ترکیه این سئوال را پیش می‌آورد که آیا احتمال جدایی این هافبک میانی وجود دارد یا ساپینتو به دلایل دیگری ترجیح داد در این دیدار هافبک میانی طراح تیمش را مورد استفاده قرار ندهد.