شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#وزنه‌برداری

ابراز رضایت مسوولان آسیایی از تغییرات در وزنه‌برداری ایران

ابراز رضایت مسوولان آسیایی از تغییرات در وزنه‌برداری ایران

تهران- ایرنا- سرپرست و نائب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان با رئیس قطری کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایرنا، در این دیدار یوسف المنا با ابراز خوشحالی از حضور سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی در راس فدراسیون وزنه‌برداری، از این ۲ قهرمان اسبق به عنوان برندهای آسیایی و جهانی وزنه‌برداری نام برد و گفت: به شخصه از تغییرات ایجاد شده در راس فدراسیون وزنه‌برداری ایران خرسندم و طی نامه‌ای کتبی به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ایران، حمایت خود از این تصمیمات را اعلام می‌کنم و بسیار خوشحال خواهم شد اگر این حضور ادامه‌دار باشد.

وی ادامه داد: می‌دانم وضعیت وزنه‌برداری در کشور شما به هیچ وجه خوب نیست. به همین خاطر برای احیای وزنه‌برداری در ایران به عنوان یکی از قطب‌های بزرگ این رشته در دنیا ، هر کمکی لازم باشد می‌کنم.

یوسف محمد المنا در پایان این دیدار با طرح این موضوع که از برنامه‌های فدراسیون وزنه‌برداری ایران حمایت کامل خواهد داشت، وعده داد: در تجهیز کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری کنار شما خواهیم بود و امکاناتی را از طریق کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا به فدراسیون وزنه‌برداری ایران اختصاص می‌دهیم.