شهر خبر

انتخابم درست نبود/ پرسپولیس انتظارات را از خود بالا برده است

انتخابم درست نبود/ پرسپولیس انتظارات را از خود بالا برده است

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رفتن به تیم شهرخودرو تصمیم و انتخاب درستی نبود.

محسن ربیع خواه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش در باشگاه پرسپولیس و جلسه با مسئولان اظهار داشت: از سوی باشگاه تماس گرفته شد تا در خصوص مطالباتم از پرسپولیس صحبت کنیم. در این میان با مسئولان باشگاه توافق کردیم و مقرر شد مطالبات گذشته ام پرداخت شود. این جلسه در فضای کاملا دوستانه برگزار شد و از مسئولان به خاطر همکاری آنها با من تشکر می کنم.

وی در مورد وضعیت وضعیتش در فصل قبل تاکید کرد: فصل قبل در شهرخودرو شرایط خوبی برای من رقم نخورد و انتخاب درستی نداشتم و فصل ناموفقی را پشت سر گذاشتم. اختلاف بین مالک و مسئولان شهر باعث شده بود حمایتی از ما صورت نگیرد. با وجود پتانسیل خوبی که داشتیم تمرینات ما در تهران برگزار می شد و در نهایت عدم حمایت از شهرخودرو باعث شد در نهایت در پایان فصل به دسته پایین تر سقوط کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط لیگ برتر در فصلی که گذشت، گفت: در مجموع فصل قبل لیگ خوبی داشتیم و تیم‌های بالای جدولی که در کورس حضور داشتند، نمایش خوبی را از خود ارائه دادند.

523

ربیع خواه در مورد ناکامی پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی در فصل قبل به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در سال های اخیر بیشترین جام ها را از آن خود کرده بود. 5 قهرمانی در لیگ، قهرمانی در سوپرجام و همینطور قهرمانی در جام حذفی از جمله افتخارات 5-6 سال اخیر پرسپولیس بود و این مساله انتظارات را از تیم بالا برده بود. با وجود این که پرسپولیس امسال نایب قهرمان شد و از رسیدن به جام محروم شد هیچکس نمی تواند منکر شرایط خوب پرسپولیس شود. عملکرد پرسپولیس در چند سال اخیر انتظارات را از تیم بالا برده بود و همین موضوع باعث شد قهرمان نشدن تیم در نهایت منجر به برخی انتقادات شود.

وی خاطرنشان کرد: قراردادم با شهرخودرو به پایان رسیده و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شوم. هنوز برای فصل آینده تیمی را انتخاب نکردم و منتظرم به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت بدهم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام/