شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نتایج#اعلام نتایج#آزمون

اعلام نتایج پذیرش بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه تربیت مدرس

نتایج درخواست داوطلبان دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه فرهنگیان اعلام شد. داوطلبان می‌توانند نتایج درخواست خود را در سایت دانشگاه تربیت مدرس مشاهده کنند.

اعلام نتایج پذیرش بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بر این اساس، داوطلبان ادامه تحصیل در دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ این دانشگاه که برای پذیرش بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه تربیت مدرس اقدام کرده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند نتایج درخواست خود را در سایت دانشگاه تربیت مدرس به نشانی " https://www.modares.ac.ir" مشاهده کنند.

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد، پذیرش قطعی این افراد منوط به احراز شرایط از جمله: تشکیل دوره در رشته مربوط از طریق آزمون نیمه‌متمرکز دوره‌های دکتری تخصصی در سال ۱۴۰۱ و تایید پذیرش نهایی داوطلب توسط سازمان سنجش آموزش کشور است. تایید صلاحیت عمومی داوطلب توسط مراجع ذی‌صلاح، احراز حد نصاب مدرک زبان انگلیسی معتبر با حداقل نمره قابل قبول و ارائه مدرک مذکور حداکثر تا قبل از برگزاری آزمون جامع از طریق سامانه گلستان، از دیگر شرایط پذیرش اعلام شده است،.

همچنین،‌ در صورتی که داوطلبی موفق به احراز کلیه شرایط فوق نشود یا اصالت مدارک مربوط احراز نشود، در هر مرحله‌ای از ثبت نام و ادامه تحصیل، پذیرش داوطلب لغو خواهد شد و شرکت در کلاس‌های دوره نیز هیچگونه حقی برای وی ایجاد نخواهد کرد.

بنابر اعلام این دانشگاه، اطلاعیه دانشگاه تربیت مدرس در خصوص نحوه و زمان ثبت‌نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان، پس از اعلام نتایج پذیرش داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش آموزش کشور در بخش آموزش وبگاه دانشگاه تربیت مدرس قرار خواهد گرفت.

همچنین، در رشته‌هایی که قبولی علمی اعلام نشده است هیچ یک از داوطلبان حد نصاب علمی الزم را برای پذیرش در این دانشگاه کسب نکرده‌اند.