شهر خبر

دستور برخورد با با آرایشگاه‌های زنانه بدون مجوز

مسئله حجاب یکی از مسائلی است که در اسلام همیشه ارزشمند بوده است لذا برای ترویج حجاب راهکارهای مختلفی از جمله برخورد با با آرایشگاه‌های زنانه بدون مجوز در دستور کار قرار گرفت.

دستور برخورد با با آرایشگاه‌های زنانه بدون مجوز

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، مسعود نوری در نشست کمیته راهبردی عفاف و حجاب که در استانداری برگزار شد گفت: از همه ابزارهای فرهنگی و تبلیغی برای نهادینه‌سازی عفاف و حجاب و تشریح مصونیت و ارزشمند بودن آن استفاده می‌کنیم.

سرپرست اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: حجاب از نظر اسلام در حقیقت پاسداری از مقام زن و رعایت شأن و شخصیت وی است و در فرهنگ اسلامی فلسفه حجاب جایگاه والا و ارزشمندی دارد. گ

نوری در ادامه گفت: یکی از مسائلی که در سال‌های اخیر مورد هجمه دشمنان نظام و انقلاب بوده و برای آن برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفته ترویج فرهنگ بی‌حجابی و غربی‌سازی شخصیت است.

وی فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های ماهواره‌ای را عاملی مهم برای ترویج این امر برشمرد و خاطرنشان کرد: رسانه‌های داخلی و دلسوز با تبیین مزایای عفاف و حجاب تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای برای ارتقای عفاف و حجاب ایجاد کنند.

نوری شناسایی و برخورد با صنوف متخلف و بدون مجوز را خواستار شد و افزود: سعی شود برای صنوف دارای صلاحیت مجوز رسمی صادر شود.

گفتنی است؛ طراحی و دوخت لباس‌های متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی و همچنین الزام نمودن آرایشگاه‌های زنانه به دوربین مدار بسته و آیفون تصویری از دیگر مصوبات و تصمیمات این نشست بود.

در پایان این نشست اعضای جلسه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و از دستگاه‌های متولی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی خواستند بیش از پیش برای مقابله با بد حجابی و نظارت دقیق بر صنوف اهتمام ورزند.