شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزن#تکواندو#تبریز#نتایج

معرفی نفرات برتر چهار وزن تکواندو المپیاد ورزشی دانشجویان

معرفی نفرات برتر چهار وزن تکواندو المپیاد ورزشی دانشجویان

نتایج رقابت‌های اوزان فرد تکواندو در پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور در تبریز مشخص شد.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی ستاد خبری المپیاد پانزدهم، اولین روز رقابت‌های المپیاد در بخش پسران در 6 رشته، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو و تیراندازی پیگیری و با معرفی نفرات برتر چهار وزن تکواندو در بخش کیوریگی به پایان رسید.

احسان عرفانیان از دانشگاه بیرجند در وزن 54- کیلوگرم مدال طلا را بر گردن آویخت و امیرحسین هوشمند از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر تهران نیز به مدال نقره رسید.در این وزن، علیرضا ناصری از دانشگاه هرمزگان و علیرضا غیب اله از دانشگاه لرستان مشترکا سوم شدند.

در وزن 63- کیلوگرم، عرفان بزرگی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران طلایی شد و محراب عباسی از دانشگاه صنعتی سهند با کسب مدال نقره توانست نخستین مدال دانشگاه خود را در المپیاد به ارمغان بیاورد. امیرمحمد زارعی از دانشگاه خلیج فارس بوشهر و آرمان شیری پور از دانشگاه ایلام نیز به صورت مشترک به مدال برنز رسیدند.

مسعود خوش نیت از دانشگاه فردوسی مشهد توانست در وزن 74- کیلوگرم به مدال طلا و محمدمهدی عمادی از دانشگاه شهیدبهشتی تهران در همین وزن به مدال نقره برسد و پارسا مومنی از دانشگاه شهیدباهنر کرمان و احمدرضا مختار از دانشگاه شیراز نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن 87- کیلوگرم، یاسین علیزاده با برتری مقابل رقبا توانست نخستین طلای المپیادی دانشگاه ارومیه را کسب کند و سعید بهشتی از گلبهار مشهد نیز دوم شد. علیرضا دهخواری از دانشگاه آیت الله بروجردی و علی جعفری از دانشگاه خوارزمی تهران مشترکا سوم شدند.

همچنین مراسم توزیع مدال های این چهار وزن با حضور داداش‌پور رئیس معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از 30 تیرماه لغایت 5 مرداد در به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.


انتهای پیام/