شهر خبر

قدیمی: به موفقیت تیم‌های مردان و زنان هاکی در آسیا امیدواریم

قدیمی: به موفقیت تیم‌های مردان و زنان هاکی در آسیا امیدواریم

تهران- ایرنا- رئیس فدارسیون هاکی گفت: به موفقیت تیم‌های مردان و زنان هاکی ایران در مسابقات آسیایی تایلند امیدواریم.

به گزارش ایرنا؛ «بهرام قدیمی» رئیس فدارسیون هاکی با اشاره به برگزاری اردوی تیم هاکی ایران، اظهار داشت: تیم ملی از هفته پیش اردوی خود را به میزبانی دانشگاه تهران آغاز کرد و امیدواریم با دعای خیر مردم، تیم ملی با قهرمانی در مسابقات آسیایی تایلند در این شرایط سخت اقتصادی دل مردم را شاد کند. تیم زنان ایران هم در فیروزآباد استان فارس دوازدهمین اردوی خودشان را برگزار کرد و امیدوارم بانوان برای اولین بار موفق به کسب سکو شوند.

وی افزود: تیم‌های مردان و زنان قبل از اعزام یک اردوی دیگر خواهند داشت و پس از آن در هفته دوم مردادماه به بانکوک اعزام می‌شوند که تیم‌های قهرمان و نائب قهرمان این رویداد مجوز حضور در مسابقات جهانی آفریقای جنوبی در تیرماه ۱۴۰۲ را کسب خواهند کرد.

رئیس فدارسیون هاکی خاطر نشان کرد: تیم ملی هاکی مردان با تیم‌های تایلند، چین تایپه و اندونزی و تیم ملی زنان نیز با قهرمان آسیا قزاقستان، چین تایپه، اندونزی و کامبوج همگروه هستند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش‌روی اعزام، گفت: برای اعزام هرچه بهتر تیم‌های ملی به کمک و حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیاز است. خوشبختانه حضور یک نماینده از وزارت راه در هیئت رئیسه فدراسیون این امکان را وجود آورده که برای تهیه بلیط پرواز از وزارت راه کمک بگیریم.

قدیمی با اشاره به کمک‌های کنفدراسیون هاکی آسیا، گفت: خوشبختانه کنفدراسیون هاکی آسیا در راستای حمایت از فدراسیون هاکی ، تعداد ۲۵۰۰ چوب، ۲۰۰۰ توپ و ۲۰ پد دروازبانی به ارزش حدودی ۲/۵ میلیارد تومان اهدا کرد که جهت کاهش هزینه‌ها، حمل این وسایل به کشور از طریق زمینی در حال انجام است. اگر از طریق هوایی این وسایل را وارد می کردیم، مبلغ ۸۰۰ میلیون هزینه داشت.