شهر خبر

ماهیت کار صنعت آب و برق خدمت رسانی مستقیم به مردم است

ماهیت کار صنعت آب و برق خدمت رسانی مستقیم به مردم است

اراک - ایرنا - معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو گفت: ماهیت کار صنعت آب و برق خدمت رسانی مستقیم به مردم است.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی توزیع برق استان مرکزی، احمد حیدری در جریان بیست و نهمین سفر استانی ریاست جمهوری و بازدید از ستاد ارتباطات مردمی وزارت نیرو در استان مرکزی افزود: هدف از حضور در استان ها ارائه راهکار برای رفع مسائل موجود با همت مسئولان استانی است.

وی با بیان اینکه صنعت آب و برق یکی از صنایع زیرساختی محسوب می شود، اظهار داشت: به طور قطع به یقین، سایر صنایع و فعالیت‌هایی که انجام می شود، بدون وجود آب و برق غیرممکن بوده و فعالیت آن ها مختل می‌شود.

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو گفت: هدف دولت و وزارت نیرو این است که با سخت کوشی و تلاش مدیران مسائل و مشکلات پیشرو در جریان سفرهای استانی حل شود و از برنامه ریزی‌های دقیق مبتنی برا ارائه ایده‌های نوین و کاربردی  برای خدمت رسانی باکیفیت در حوزه آب و برق  به مردم عزیز کشورمان بکوشیم.

احمد حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو و مریم کارگرنجفی مشاور وزیر نیرو و مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد با حضور در محل ستاد ارتباطات مردمی تقاضاهای مرتبط با صنعت آب و برق را پاسخگویی و بررسی می کنند.

دیدار مردمی آیت الله رئیسی در شهر اراک از ساعت ۱۷ در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود و دیدار با نخبگان، حضور در شورای اداری استان و نشست خبری از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان مرکزی است.

استان مرکزی با یک میلیون ۶۰۰ هزار نفر جمعیت، یک و ۸۲ صدم درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده‌ است و دارای ۱۲ شهرستان و ۳۲ شهر است.