شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#قهرمانی آسیا

سرمربی تیم ملی بوکس نونهالان: ترکیب آسیایی تیم را در اردوی شهر نهاوند انتخاب می‌کنیم

سرمربی تیم ملی بوکس نونهالان: ترکیب آسیایی تیم را در اردوی شهر نهاوند انتخاب می‌کنیم

همدان- ایرنا- سرمربی تیم ملی بوکس نونهالان کشور گفت: ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اردوی شهر نهاوند(توابع استان همدان) انتخاب خواهد شد.

سینا بلانش روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفتمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس نونهالان کشور طی یکسال گذشته، هم اکنون در شهرستان نهاوند درحال برگزاری است.

وی افزود: به دلیل موج کرونا موفق به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده نونهالان نشدیم و براین اساس در این هفت مرحله از اردو نسبت به ارزیابی سطح فنی بوکسورها اقدام کردیم که در هر مرحله بهترین‌ها انتخاب شدند.

بلانش افزود: هم اکنون ۲۷ بوکسور منتخب از مراحل قبلی را به اردوی آماده‌سازی نهاوند دعوت کرده‌ایم که قرار است طی روزهای آینده مسابقات انتخابی بین آن‌ها برگزار شود.

سرمربی تیم ملی بوکس نونهالان کشور خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۴ بوکسور انتخاب خواهند شد و مابقی اردوی تیم ملی را ترک می‌کنند.

وی افزود: در دومین مرحله از انتخابی این اردو نیز قرار است چند بوکسور منتخب از استان‌های مختلف کشور به اردو ملحق شوند و پنجم مردادماه با ۱۴ بوکسور منتخب رقابت خواهند کرد که در نهایت نفرات برتر ترکیب اصلی تیم ملی نونهالان را تشکیل می‌دهند.

هفتمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم بوکس نونهالان کشور با حضور برترین‌ها در نهاوند برپا شده است.

این اردوی آماده‌سازی که برای نخستین بار در تاریخ ورزش شهرستان نهاوند است، به مدت ۱۱ روز و با حضور ۲۷ بوکسور ملی پوش در حال برگزاری است.

تیم ملی بوکس ایران خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است مرداد سال جاری در منامه پایتخت بحرین برگزار شود، آماده می‌کند.

شهرستان نهاوند از توابع استان همدان است.