شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#همدان#استان همدان

رییس کانون هواداران پاس: پرطرفدارترین باشگاه ورزشی همدان به توجه بیشتری نیاز دارد

رییس کانون هواداران پاس: پرطرفدارترین باشگاه ورزشی همدان به توجه بیشتری نیاز دارد

همدان- ایرنا- رییس کانون هواداران باشگاه پاس گفت: باوجود اینکه پاس پرطرفدار ترین باشگاه ورزشی استان همدان و غرب کشور به شمار می رود اما متاسفانه مورد کم توجهی مسوولان مربوطه قرار دارد.

علی صمدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حالیکه زمان نقل و انتقالات فصل آینده مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور از اول مرداد آغاز می‌شود اما هیچ گونه اقدامی در روشن شدن تکلیف مدیریتی تیم پاس انجام نشده است.

وی افزود: فصل گذشته مسابقات با ورود حمید عابری منصور به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس، شاهد اقدامات خوبی در زمینه مدیریت و اداره باشگاه بودیم که با پایان اعتبار مدیرعاملی وی براساس تفاهم نامه با هیات امنای باشگاه پاس، دیگر خبری از ادامه همکاری و فعالیت وی نیست.

به گفته صمدی، همه ساله کام هواداران به خاطر تاخیر در تصمیم گیری های مدیریتی و تعیین وضعیت باشگاه پاس تلخ می شود و نتیجه آن نیز عدم کسب موفقیت در مسابقات خواهد شد.

رییس کانون هواداران باشگاه پاس خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها از هفته آینده دور جدید تمرین آماده‌سازی خود را شروع می‌کنند این درحالی است که هنوز شرایط و تکلیف مدیرعامل باشگاه پاس مشخص نشده و همچنان بلاتکلیف است.

وی با اشاره به اینکه سالیانه هزینه‌های میلیاردی برای تیم پاس صرف می‌شود اما در نتیجه گیری و صعود توفیقی حاصل نمی‌شود، گفت: بی‌برنامگی‌ها و کم توجهی مسوولان به این تیم باعث شده تا آنطور که انتظار می‌رود در زمینه مدیریت و موفقیت تیم، عمل نشود.

صمدی اظهار داشت: توقع ما به عنوان ضلع سوم باشگاه، حمایت از تیم است و امیدواریم تا دیر نشده، مسوولان اقدام لازم را داشته باشند.

تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.