شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جشنواره فجر#جعفر

جعفر دهقان: فیلم شهر می‌تواند رقیب جدی برای جشنواره فجر باشد

جعفر دهقان: فیلم شهر می‌تواند رقیب جدی برای جشنواره فجر باشد

«جعفر دهقان» عنوان کرد: جشنواره فیلم شهر مدتی برای پاندمی کرونا به تاخیر و وقفه افتاد اما اگر همینگونه قوی به کارش ادامه بدهد؛ یعنی این رویداد کار خودش را درست انجام داده است و می‌تواند رقیب جدی برای جشنواره فیلم فجر باشد‌.

«جعفر دهقان» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که شب گذشته در هشتمین دوره‌ی جشنواره فیلم‌ شهر مورد تقدیر و قدرانی قرار گرفت. در خصوص برگزاری این جشنواره به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: جشنواره فیلم شهر جشنواره تازه تاسیسی است که هشتمین دوره‌ی خود را پشت سر می‌گذارد. برگزاری آن مدتی برای پاندمی کرونا به تاخیر و وقفه افتاد اما اگر همینگونه قوی پیش‌ برود؛ یعنی این رویداد کار خودش را درست انجام داده است و می‌تواند رقیب جدی برای جشنواره فیلم فجر باشد‌.

دهقان درباره‌ی نکوداشتش در هشتمین جشنواره فیلم شهر عنوان کرد: حقیقتا بسیار خوشحال شدم. اصلا توقع نداشتم که جشنواره فیلم شهر برای من بزرگداشتی برگزار کند. وقتی متوجه این موضوع شدم گفتم کاری که جشنواره فیلم فجر باید انجام میداد و نداد جشنواره فیلم شهر تلافی کرد.

بازیگر سریال «مختارنامه» در خصوص فعالیت‌های اخیرش گفت: «راز بقا» آخرین کاری بود که انجام دادم. فعلا مشغول کار خاصی نیستم. فقط قراردادی را دارم که به محض انجام آن اعلام و اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

این بازیگر پیشکسوت درخصوص تصمیم ساترا که البته بعدا تعدیل شد نیز گفت: به نظرم پلتفرم‌ها می‌توانند در کنار تلویزیون رقابتی مفید برای ارتقای آثار نمایشی به خصوص در حوزه سریال داشته باشند و محدود کردن پلتفرم‌ها و بستن آن‌ها کار درستی نیست. البته شنیده‌ام این مسئله تا حدودی تکذیب شده است. ما باید نظارت‌هایمان را دقیق‌تر کنیم نه اینکه به کلی این فضاها را تعطیل کنیم. متاسفانه در حال حاضر شرایط تلویزیون ما خیلی خوب نیست. فیلمسازان و هنرمندانی که در شبکه‌های نمایش خانگی کار می‌کنند به نوعی از این طریق امرارمعاش می‌کنند بنابراین اگر قرار باشد این‌ فضاها تعطیل شود عده‌ای از نان خوردن می‌افتند. این کارها فقط موجب لطمه به سینما و دلسردی هنرمندان می‌شود.

خبرنگار: تبسم کشاورز

انتهای خبر/