شهر خبر

اسماعیل‌نژاد: از جان و دل مایه گذاشتیم/ وادی: لهستان بهتر بود/ جلوه: تجربه کسب کردیم

اسماعیل‌نژاد: از جان و دل مایه گذاشتیم/ وادی: لهستان بهتر بود/ جلوه: تجربه کسب کردیم

سه بازیکن تیم ملی والیبال ایران در پایان دیدار با لهستان ابراز امیدواری کردند که در آینده نتایج بهتری کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امین اسماعیل‌نژاد پس از مسابقه تیم ملی ایران برابر لهستان گفت: دم همه مردم گرم. ما را ببخشید که نتوانستیم در بازی با لهستان پیروز شویم. از جان و دل مایه گذاشتیم و تمام تلاشمان را کردیم. حتی آخر مسابقه فشارمان افتاد ولی گاهی نمی‌شود.

وی افزود: مسابقه حساسی بود و جاهایی که می‌توانستیم ورق بازی را به نفع خود برگردانیم، نشد. امیدوارم از این به بعد بتوانیم جواب محبت مردم را بدهیم. دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم.

مهدی جلوه مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران میز گفت: بازیکنان صددرصد توان خود را در مسابقه با لهستان گذاشتند. از این مسابقه تجربه کسب کرده و در مسابقات بعدی با شرایط بهتری حضور خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: به تیم ملی لهستان تبریک می‌گویم. اینگونه نبوده و نخواهد ماند. آنچه لازم است از این مسابقه به دست آورده و با کسب تجربه در مسابقات بعد با این تیم و تیم‌های دیگر شرایط را بهتر خواهیم کرد. بابت تمام زحمات کادر فنی، مربیان، دوستان در فدراسیون والیبال و حمایت‌های مردم ممنون هستم. ان شاءالله که شرایط روز به روز بهتر خواهد شد.

محمدطاهر وادی پاسور تیم ملی والیبال ایران نیز پس از شکست تیم ملی ایران مقابل لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2022 عنوان کرد: هر چه در توان داشتیم، گذاشتیم اما لهستان بهتر بازی کرد و توانست برنده این مسابقه شود. خیلی حیف شد که نتوانستیم برنده باشیم و به نیمه نهایی برسیم.

وی ادامه داد: یک ماه فرصت داریم که اشتباهات خودمان و کم و کاستی ها را جبران کنیم. امیدوارم در مسابقات قهرمانی جهان با قدرت بیشتری ظاهر شویم. قطعاً تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا نمایش بهتری داشته باشیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

پاسور تیم ملی والیبال کشورمان، گفت: لهستانی‌ها باتجربه تر از بازیکنان ایران بودند. در لحظاتی اسیر جو بازی شدیم و احساسی بازی کردیم، اما آنها وارد احساسات نشدند.

انتهای پیام/