شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قهرمانی جهان#شمشیربازی

فرجی: عملکرد اپه در مسابقات قهرمانی جهان برای من قابل قبول نبود/ انتقاد از سن بالای رضایی درست است

فرجی: عملکرد اپه در مسابقات قهرمانی جهان برای من قابل قبول نبود/ انتقاد از سن بالای رضایی درست است

سرمربی تیم اپه کشورمان به این نکته اذعان کرد که عملکرد شاگردانش در پیکارهای شمشیربازی قهرمانی جهانی مطابق انتظار او نبوده است.

مهدی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد نتایج تیم اپه کشورمان در بخش تیمی و انفرادی مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در مصر، اظهار داشت: در کل عملکرد بچه‌ها رضایت‌بخش نبود و انتظارات من برآورده نشد. شخصاً از نتایج نفرات تیمم راضی نبودم‌. در بخش انفرادی محمد رضایی جوان نمایشی قابل قبول‌تر از دیگر نفرات ارائه کرد، اما هنوز جای کار زیادی وجود دارد. محمد رحیمی هم در دور مقدماتی خوب ظاهر شد.

سرمربی تیم اپه کشورمان در واکنش به اینکه حضور محمد رضایی 41 ساله در این مسابقات مورد نقد واقع شده است، تصریح کرد: این انتقاد درست است. در چندین اعزام سعی کردیم از تجربیات رضایی استفاده کنیم، به‌ویژه در بخش تیمی، ولی متأسفانه انتظارات ما برآورده نشد و وی در بحث فنی کمتر از انتظار ظاهر شد.‌ در مجموع او شمشیربازی شایسته‌ای است و افتخارات خوبی را کسب کرده است.

وی با اشاره به در پیش بودن بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی خاطر نشان کرد: در حال حاضر و برای بازی‌های کشورهای اسلامی لازم است تا تغییراتی را در بدنه تیم داشته باشیم. این تغییرات به سرعت اعمال می‌شود تا هم از پتانسیل بازیکنان جوان استفاده کنیم و هم اینکه نتایج بهتری بگیریم.

فرجی در پایان یادآور شد: اردوهای تیم اپه برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی از اواخر هفته اول مرداد ماه آغاز می‌شود و تا زمان اعزام به‌صورت مستمر در اردو خواهیم بود.

انتهای پیام/