شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشکاران

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تهیه جهیزیه از سوی گروه جهادی بسیج ورزشکاران

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تهیه جهیزیه از سوی گروه جهادی بسیج ورزشکاران

تهران- ایرنا- مسوول گروه جهادی شهید وحید زمانی‌نیا(جامعه ورزش) از آزادی ۱۲ زندانی و تهیه ۱۲ سری جهیزیه برای زوج های جوان خبر داد.

 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین غیاثی در این‌باره اظهار داشت: گروه جهادی شهید وحید زمانی نیا(جامعه ورزش) که از مجموعه‌های فعال معاونت محرومیت زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور است، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک‌های عام المنفعه، و بمناسبت عید سعید غدیرخم، اقدام به راه‌اندازی کمپینی تحت عنوان «کمپین به عشق علی» جهت کمک به مردم عزیزمان در مناطق محروم کشورمان کرد.

معاونت محرومیت‌زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور خاطرنشان کرد: پس از استقبال گسترده مردم از کمپین فوق و بررسی‌های بعمل آمده، اقدامات اولیه را جهت رفع مشکل محرومان در دست اقدام قرار گرفت.

مسوول گروه جهادی شهید وحید زمانی نیا(وابسته به سازمان بسیج ورزشکاران) عنوان کرد: اولین اقدام مهم، تهیه ۱۲ سری جهیزیه کامل برای زوج‌های نیازمند و رهن ۱۲ منزل مسکونی برای زوجینی که مشکل مالی داشتند بود که همزمان با عید سعید غدیر خم انجام شد.

حجت الاسلام غیاثی در ادامه به سایر اقدامات گروه جهادی همزمان با عید سعید غدیر خم اشاره کرد و افزود: آزادسازی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد سرپرست خانوار و پخت ۳ هزار پرس غذای گرم و تقسیم بین نیازمندان کرمان، راور و رودبار از دیگر اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی است.

وی اضافه کرد: همچنین معاونت محرومیت زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی در راستای کمک به نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت، نسبت به راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه‌ای به‌مبلغ ۵ میلیارد ریال برای نیازمندان شهرستان راور-کرمان اقدام کرد. 

معاونت محرومیت زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور گفت: گروه جهادی شهید وحید زمانی نیا (جامعه ورزش) به عنوان سفیران کار و تلاش، در جهت خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم در دورافتاده‌ترین نقاط با اخلاص، همه توان و ظرفیت خود را جهت رفع فقر و محرومیت به کار گرفته‌اند و از هیچ تلاشی در جهت شاد کردن دل مردم دریغ نخواهند کرد.