شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تکواندو#رای اعتماد

نواب رئیس فدراسیون تکواندو رای اعتماد نگرفتند

نواب رئیس فدراسیون تکواندو رای اعتماد نگرفتند

تهران- ایرنا- مجمع فدراسیون تکواندو به نواب رئیس و کارشناس خبره پیشنهادی، رای اعتماد نداد.

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو امروز(پنجشنبه) به ریاست سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، علی دادگر نماینده کمیته ملی المپیک، محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و اعضای مجمع به همراه روسای هیئت های استانی در حال برگزاری است.

در ابتدای مجمع هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو گزارشی از عملکرد کمیته‌های مختلف فدراسیون تکواندو در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد. سپس گزارشات سال ۱۴۰۰ و تقویم برنامه‌های فدراسیون تکواندو در سال ۱۴۰۱ به تصویب اعضای مجمع رسید.

گزارش حسابرس و خزانه‌دار و بازرس فدراسیون در سال ۱۴۰۰ از سوی مسئولین مربوطه ارائه شد و به تصویب اعضای مجمع رسید.

در ادامه مجمع در خصوص انتخاب اعضای هیئت رئیسه رای‌گیری شد. در این بخش علی خلیلی به عنوان نایب رئیس آقایان، عشرت شاه‌محمدی نایب رئیس بانوان، زهرا سروی به عنوان کارشناس خبره بانوان و محمد جمشیدی به عنوان خزانه‌دار از سوی رئیس فدراسیون معرفی شدند.

از سوی مجمع نیز علی نوری رئیس هیئت تکواندو استان گلستان به عنوان نماینده روسای هیئت‌های استانی، حسینعلی نظری به عنوان نماینده مربیان و ورزشکاران و بیژن خراسانی به عنوان نماینده ارگان‌های دولتی در انتخابات هیئت رئیس فدراسیون نظارت کردند.

در این انتخابات محمد جمشیدی از ۵۷ رای ماخوذه با ۴۶ رای، به عنوان خزنه‌دار انتخاب شد. عشرت شاه‌محمدی، زهرا سروی و علی خلیلی که به ترتیب گزینه‌های احراز کرسی نایب رئیسی بانوان، کارشناس خبره و نایب رئیسی آقایان بودند، نتوانستند رای اکثریت اعضای مجمع را کسب کنند.

همچنین تصویب شد تا طی ۶ ماه آینده سرپرست برگزاری مجمع مشخص شود.

هادی ساعی در ادامه مجمع از کلهر درخواست کرد تا در اساسنامه، بندی به پیشکسوتان اختصاص داده شود که مورد موافقت معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی قرار گرفت.