شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کاوه رضایی

عملیات مخفی برای خرید مهاجم استقلالی!

عملیات مخفی برای خرید مهاجم استقلالی!

ورزش سه نوشت: کاوه رضایی پس از قرارداد بستن با استقلال، در خودرویی با شیشه‌های دودی هتل اسپیناس را ترک کرد.

بعد از ظهر روز گذشته بود که بعد از اعلام نتایج تست پزشکی، باشگاه استقلال قول و قرار عقد قرارداد با کاوه رضایی را با مدیران برنامه این بازیکن گذاشت. مصطفی آجورلو طبق معمول در هتل اسپیناس حضور داشت تا پس از آخرین صحبت‌ها با کاوه و دو ایجنتی که او را برای عقد قرارداد همراهی می‌کردند، پای قراردادهای چهار برگی امضا بزند.

خبرنگارانی میدانی که از این موضوع مطلع شده بودند، از ساعت ۹ شب مقابل هتل اسپیناس ایستاده و رفت و آمدها را زیر نظر داشتند. هتلی که در روزهای گذشته میزبان رئیس جمهوری روسیه و هیئت پرشمار همراهش بود و تر و تمیز و مرتب محل مناسبی برای توافق با یکی از مهم‌ترین خریدهای این فصل محسوب می‌شد.

حول و حوش ساعت ۹ شب بود که عکاس باشگاه استقلال با نور پرتابل وارد محوطه هتل شد و از آنجا دیگر مشخص بود که عقد قرارداد با کاوه رضایی قطعی است. اما از آن زمان تا ورود کاوه به باشگاه، مدت زیادی طول کشید. کمی قبل از نیمه شب، رضایی از در پشتی و با غافلگیر کردن خبرنگاران وارد اتاقی شد که قبلا برای این موضوع در نظر گرفته شده بود.

البته طرفین قبلا بر سر مفاد قرارداد توافق کرده بودند اما دوباره این متن همکاری دو طرفه با وسواس از سوی هر دو سمت خوانده شد تا مشکلی در ادامه مسیر و احیانا مسئله‌ای در بین نباشد و سرانجام کاوه حوالی ساعت یک بامداد، قرارداد خود را با استقلال امضا کرد و با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه عکسی به یادگار گرفت.

خروج کاوه از هتل اسپیناس هم دور از چشم خبرنگاران و از همان در پشتی و با سرعتی عجیب و غریب اتفاق افتاد تا در نهایت هیچ تصویری از صورت مهم‌ترین خرید استقلال در این فصل منتشر نشود. او در خودرویی با شیشه‌های دودی از بلوار کشاورز به سمت شمال تهران رفت تا احتمالا امروز و فردا به اردوی استقلال در ترکیه ملحق بشود. جایی که چند مهاجم دیگر آماده رقابت شدید با بازیکنی هستند که در ۵ فصل گذشته در لیگ بلژیک به میدان رفته است.

استقلال هم پس از عقد قرارداد با کاوه رضایی، حالا ۲ یا ۳ هدف نقل و انتقالاتی دیگر دارد تا این دوره زمانی را به پایان برساند. در حال حاضر موضوع آرش رضاوند، جذب محمد محبی و احتمال ورود یک بازیکن خارجی در اسکواد استقلال مطرح است که باید دید این مسائل چگونه پیش خواهد رفت.

۲۵۱۲۵۷