شهر خبر

نواب رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی انتخاب شدند

نواب رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی انتخاب شدند

تهران- ایرنا- نواب رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در جریان مجمع عمومی و سالانه این فدراسیون انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مجمع عمومی و  سالانه فدراسیون عصر دیروز (۲۹ تیرماه) به ریاست دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، و با حضور هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و داریوش خواجوی دبیرکل فدراسیون در دانشگاه تبریز برگزار شد.

در این مجمع  پس از رای‌گیری ابراهیم علی‌دوست مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و زهرا سلمان رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی  وزارت علوم با کسب ۳۸ رای از ۴۳ رای مأخوذه به عنوان نواب رئیس فدراسیون انتخاب شدند.

هادی بشیریان رئیس فدراشیون ملی ورزش های دانشگاهی در ادامه مجمع سالانه گفت: قصد داریم تا پایان سال ۲۰۲۲ ورزشکاران را در ۸ رویداد ورزشی به مسابقات بین‌المللی اعزام کنیم.

وی افزود:  اعزام دو نماینده کشور به دوره‌ نهضت داوطلبین فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، اعزام یک دانشجو برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس مدیریت ورزشی دانشگاه سوچی و اعزام سه نماینده کشور برای استفاده از بورسیه دانشگاه پکن از جمله اقدامات دیگر فدراسیون است.

وی در خصوص اعزام تیم‌های دانشجویان به مسابقات بین‌المللی گفت: قصد داریم با همکاری بخش‌های مختلف آموزش عالی تا پایان سال 2022 در ۸ رویداد ورزشی سه‌گانه، شطرنج، قایقرانی کانو و کایاک و بسکتبال سه نفره دختران لیگ جهان و مسابقات جام جهانی ورزش‌های رقابتی در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، ووشو ساندا و تالو و کاراته شرکت کنیم.