شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش#شورای نگهبان#مجلس

دستور کار هفته‌ آینده مجلس: از انتخاب ۳ حقوق‌دان شورای نگهبان تا سوال از وزیر ورزش

دستور کار هفته‌ آینده مجلس: از انتخاب 3 حقوق‌دان شورای نگهبان تا سوال از وزیر ورزش

نمایندگان مجلس هفته آینده در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارند که از مهمترین دستورکارهای این جلسات می‌توان به انتخاب ۳ عضو حقوق‌دان شورای نگهبان و طرح سوال از حمید سجادی وزیر ورزش اشاره کرد.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دستور کار نمایندگان مجلس برای جلسات صحن علنی در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ  دوم، چهارم و پنجم مرداد اعلام شد.

بر این اساس در جلسات صحن علنی در هفته پیش رو، سه­ عضو حقوقدان شورای نگهبان از بین افراد معرفی شده از سوی رئیس قوه ‌‌قضائیه از سوی نمایندگان مجلس انتخاب می‌شوند.

همچنین گزارش کمیسیون قضایی درباره لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن و مجازات عبور دهندگان غیرمجاز افراد از مرزهای کشور و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس مبنی بر تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت‌های ایمیدرو و ایدرو در حوزه فولاد را استماع و بررسی می‌کنند.

علاوه بر این گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد بررسی عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نحوه حذف دارو از سبد ارز ترجیحی و لایحه حمایت از حقوق افراد مبتلا به اختلالات روانی نیز در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

همچنین حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برای پاسخ به سوال احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس روز سه شنبه (4 مردادماه) به پارلمان می‌رود.

متن کامل دستور کار هفتگی مجلس در هفته آتی  را  در اینجا بخوانید.

انتهای پیام/