شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشورهای اسلامی

افقری: در بازی‌های کشورهای اسلامی شانس مدال دارم

افقری: در بازی‌های کشورهای اسلامی شانس مدال دارم

تهران- ایرنا- رکورددار شنا کشورمان گفت: با توجه به رکوردهایی که داشتم، در بازی‌های کشورهای اسلامی، شانس کسب مدال نقره و برنز را دارم.

مهرشاد افقری در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص وضعیت آمادگی خود برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی در استخر مجموعه آزادی هستیم. سطح آمادگی بالایی داریم اما هنوز به صددرصد آمادگی نرسیدیم و با توجه به تمریناتی که داریم، تا دو هفته آینده به آمادگی کامل می‌رسیم.

وی ادامه داد: من قرار است در ماده ۵۰ و ۱۰۰ متر شنا پروانه و ۴ در ۱۰۰متر مختلط تیمی شرکت کنم. دوم و سوم مردادماه قرار است رکوردگیری انجام شود تا وضعیت کلی نفرات مشخص شود.  

رکورددار کشورمان در مورد شانس کسب مدال در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: با توجه به رکوردهایی که سال گذشته در بلغارستان کسب کردم، شانس مدال دارم و با توجه به رکوردهای سال گذشته، می‌توانم مقام نایب قهرمانی و سومی ماده ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه را داشته باشم.   

افقری در خصوص لغو اردوی تیم ملی شنا که قرار بود در ارمنستان برگزار شود، گفت: اطلاعات زیادی در این خصوص ندارم اما قرار بود این اردو برگزار شود که بعد خبر دادند لغو شده است.

وی در مورد امکانات اردوی تیم ملی شنا نیز خاطر نشان کرد:‌ در چند سال اخیر تمام شناگران زیر نظر مربیان خود شنا می‌کنند و مثل قدیم نیست که همه نفرات زیر نظر یک مربی تمرین کنند. در حال حاضر تمام مربیان همراه با شناگران خود در اردو حضور دارند و من هم همراه با گامر دیلانچیان تمرینات خودم را پیگیری می‌کنم. 

رکورددار ماده ۵۰ و ۱۰۰ متر شنای پروانه ایران افزود: استخر مجموعه آزادی نیز از نظر متراژ، کیفیت و سکو استاندارد است و تنها مشکل آن سالن بدنسازی این مجموعه است که ما مجبوریم برخی حرکات را یا انجام ندهیم یا آن را تغییر دهیم. بقیه امکانات مانند رسیدگی به تغذیه و میوه‌جات و خوابگاه بسیار خوب است و از این نظر مشکلی نداریم. 

افقری در پایان اضافه کرد: ساعت تمرینات ما در ایران باید با ساعت مسابقات ترکیه تنظیم شود. این مقدار ساعت کمی با ترکیه تفاوت دارد و امیدوارم این موضوع نیز درست شود تا شرایط بهتری داشته باشیم.