شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ناجا

زیرگرفتن یک مأمور ناجا توسط دو نوجوان / وضعیت جسمانی مامور چگونه است؟

کدخبر: 509628
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی آستارا گفت: یک مامور پلیس اهل رشت، به دو سرنشین یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف داد که راننده بدون توجه به دستور ایست، پس از زیرگرفتن این مامور وظیفه شناس، به سرعت از محل حادثه متواری شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، افراسیاب زاهدنیا فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای ایجاد آرامش در جامعه دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی همواره یکی از نهادهای تاثیرگذار در جمهوری اسلامی بوده و نقش مهمی در ایجاد امنیت در جامعه دارد. 

وی با اشاره به زیر گرفته شدن یک مامور نیروی انتظامی در شهرستان آستارا گفت: علی اصغر شادکام، مامور پلیس اهل رشت که در ایست و بازرسی عنبران آستارا انجام وظیفه می‌کرد، به دو سرنشین یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف داد که راننده بدون توجه به دستور ایست، پس از زیرگرفتن این مامور وظیفه شناس، به سرعت از محل حادثه متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به انتقال سریع پلیس مجروح به بیمارستان افزود: متأسفانه این مامور پلیس وظیفه شناس، به دلیل شدت آسیب به ناحیه ستون فقرات، قطع نخاع شد. 

افراسیاب همچنین با اشاره به دستگیری راننده و سرنشین ۱۷ و ۱۹ ساله‌ پژوه ۴۰۵ بیان کرد: متهمان با اقدامات پلیسی، در کمتر از ۳ ساعت، هنگام فرار به سمت اردبیل در یک تاکسی، در ایست و بازرسی ۳ راه قلعه شناسایی و دستگیر شدند.