شهر خبر

حمید صدیقی: با جودو دنیا فاصله زیادی نداریم/ به آینده امیدوار هستیم

حمید صدیقی: با جودو دنیا فاصله زیادی نداریم/ به آینده امیدوار هستیم

ملی‌پوش جودو گفت: تورنمنت روسیه نشان داد که با جودو دنیا فاصله زیادی نداریم.

حمید صدیقی، نماینده وزن 73- کیلوگرم جودو ایران درباره میزان آمادگی خود برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: تقریبا از اسفندماه اردوهای تیم ملی شروع شد، اولین اردوی ما هم کشور عراق بود که با تونس، عراق و مراکش اردوی مشترک داشتیم، به مدت 10 روز آنجا تمرینات خودمان را ادامه دادیم، وقتی برگشتیم انتخابی تیم ملی انجام شد و نفرات برتر مشخص شدند و بعد از 10 روز اعزام شدیم به جام بین المللی بغداد.

وی افزود: کشورهایی از جمله مراکش، تونس، بلژیک، سوریه و عراق همه با نفرات اصلی در این جام شرکت کرده بودند. مسابقات خوبی برای ما بود و از لحاظ آمادگی توانست ما را تا حدی تغییر بدهد یا بهتر بگویم ذهن ما را آماده مسابقات بعدی کرد. پس از آن به مسابقه کاپ روسیه که در سن پترزبورگ بود اعزام شدیم و تیم صربستان هم در این مسابقات حضور داشت و در مجموع بازی های خوبی بود با توجه به عملکردمان در روسیه متوجه شدیم که در این 3 سال خیلی هم با جودو دنیا فاصله نگرفتیم.

صدیقی گفت: بچه های ما در این مسابقات هم برد داشتند و هم باخت ولی به خودمان ثابت شد که می توانیم در مسابقات پیش رو با اعتماد به نفس بیشتری شرکت کنیم. در حال حاضر هم در اردو هستیم و احتمالا این اردوها متصل به اعزام باشد.

صدیقی تصریح کرد: میراسماعیلی در این چند سال خیلی تلاش کرد، خیلی دوید تا تعلیق جودو ایران برداشته شود و خوشبختانه با رایزنی هایی که انجام شده می توانیم بعد از 3 سال در یک رویداد بین المللی شرکت کنیم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را هم کسب کنیم.

وی در مورد آنالیز خود از رقبای حاضر در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: به خوبی اکثر حریفان را می شناسیم در این مدت مسابقات آنها را تماشا کردیم شناخت کافی داریم و امیدوارم در زمین مبارزه هم بتوانیم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

عضو تیم ملی خاطرنشان کرد: اخیرا تاریخ جدید بازی های آسیایی هم مشخص شده که بسیار اتفاق خوبی برای ماست چون تا آن زمان تعلیق جودو کامل به پایان رسیده و امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ بدهد تا بتوانیم آنجا هم حضور موفقی داشته باشم و نتایج ارزنده‌ای را کسب کنیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام/