شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی فوتبال

آزمون: تیم ملی فوتبال زنان با هفت روز تمرین نایب قهرمان کافا شد

آزمون: تیم ملی فوتبال زنان با هفت روز تمرین نایب قهرمان کافا شد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال زنان گفت: نایب قهرمانی در تورنمنت کافا برای ما حکم قهرمانی را دارد زیرا تیم ملی در طول هفت روز تشکیل شد و تمرین کرد.

به گزارش ایرنا، مریم آزمون بعد از شکست برابر ازبکستان و نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان در تورنمنت کافا تاجیکستان اظهار داشت: این نایب قهرمانی برای ما با قهرمانی برابری می‌کند چون تیم‌ را در طول هفت روز جمع کردیم.

وی‌ افزود: بدون آمادگی وارد مسابقات شدیم و بازیکنانم از جان و دل مایه گذاشتند. کادرفنی با جان و دل و شبانه روزی تلاش کردند تا بازیکنان آماده مسابقات شوند و نتایج خوب بگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان عنوان کرد: نیمه اول دیدار برابر ازبکستان بازی پایاپای بود و در نیمه دوم بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند و نتوانستند برنامه های تیمی را اجرا کنند. ازبکستان با آمادگی بالا در زمین حاضر شد و در نهایت در دقیقه ۸۵ به نخستین گل خود رسید. این تیم با آمریکا بازی تدارکاتی داشت اما ما هم کم نیاوردیم و جنگیدیم. بازیکنان بسیار خوب کار کردند.

آزمون گفت: این مسابقات هر سه روز یک بار انجام می‌شد و امیدوارم در رنکنیگ فیفا شرایط ما بهتر شود و حتما در مسابقات آینده بهتر ظاهر خواهیم شد.