شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتباطات

انتصاب معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره)

انتصاب معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره)

جماران نوشت: امین عارف‌نیا به عنوان معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) منصوب شد.

پیش از این محمد امیر عادلانی این مسئولیت را عهده دار بود. امین عارف‌نیا که از مدیران فرهنگی کشور است پیش از این مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر بود. از جمله سوابق عارف‌نیا می توان به ریاست مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران، مشاورت امور فرهنگی شهردار تهران، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی و ریاست مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی اشاره کرد.

باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای امین عارف نیا

سلام علیکم؛

نظر به شایستگی، دانش و تجارب موفق و ارزشمند شما در مدیریت های مختلف فرهنگی و هنری کشور و نیز اهمیت و جایگاه فعالت های فرهنگی، ارتباطات اجتماعی، رسانه ای و آفرینش های هنری موسسه در تبلیغ و ترویج اندیشه های حضرت امام خمینی (س) و گفتمان انقلاب اسلامی، بدینوسیله شما را به عنوان معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات منصوب می کنم.

انتظار می رود با بهره مندی از ایده ها و خلاقیت های صاحب نظران و نخبگان فرهنگی، رسانه ای و هنری کشور ضمن تقویت جایگاه ستادی راهبردی حوزه مسئولیت و ارتقاء آن به سطح سیاستگذاری و اتخاذ رویکرد های نوین و تحقق اهداف فرهنگی ترویجی موسسه، از ظرفیت های بی دیل ماده ۳۷ قانون احکام دائمی توسعه کشور و آیین نامه اجرایی آن در جلب همکاری نهادها و دستگاه های اجرایی کشور برای تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل عظیم الشان و نیز گفتمان انقلاب اسلامی کوشا باشید.

رجاء واثق دارد که در سایه الطاف الهی با حضور جنابعالی که بحمد الله از دلدادگان راه و اندیشه حضرت امام سلام الله علیه هستید و با همیاری همکاران پر تلاش معاونت، و در سایه تبادل با سایر ارکان موسسه و نیز ایجاد ارتباط با دستگاه های دولتی مرتبط و نهادهای مردمی شاهد تحولات جدی و موثر در تحقق اهداف موسسه باشیم.

انتصاب معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره)

۲۱۲۱۶