شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جزایر

عکس | بازیگر مشهور بعد از رسوایی مجبور شد در هتل کار کند | پیامک‌هایی که زندگی این چهره را خراب کرد

نام آرمی همر، بازیگر فیلم مرا به نام خودت صدا بزن، باز هم بر صدر اخبار قرار گرفته است، اما این بار نه به خاطر سینما، بلکه به دلیل شایعه کار کردن در هتلی در جزایر کیمن.

آرمی همر

به گزارش همشهری آنلاین، آرمی همر از زمانی که در کانون رسوایی‌ اتهام جنسی و  افشای پیامک های جنسی قرار گرفت در محافل هنری آفتابی نمی‌شود. در هفته‌های اخیر، گزارشی که ادعا می‌کرد  او در جزایر کیمن در هتلی مشغول کار است، دوباره نام او را بر صدر اخبار آورد.

خبر کار در یک هتل برای بازیگری که در فیلم‌هایی مانند «مرا با نامت صدا کن» ساخته لوکا گوادانینو  و «شبکه اجتماعی» بازی کرده، تعجب‌آور بود اما سرانجام تایید شد که او واقعا در هتل کار می‌کند و مسئول «تایم شِرینگ/مالکیت زمانی» در هتل  است. 

این احتمال وجود دارد که آرمی همر زمانی که بازیگر بود، پول خوبی درآورده باشد. اما نکته‌ای که ممکن است برخی از آن آگاه نباشند این واقعیت است که همر از یک خانواده ثروتمند است. پدرش، مایکل آرماند همر، تاجری است که بیش از چند شرکت پرسود دارد. یک فرد نزدیک به آرمی به مجله پیپِل گفت که مایکل آرماند همر با  پسرش قطع ارتباط کرده و به او کمک مالی نمی‌کند، بنابراین آرمی مجبور است کار کند.

درگزارش دیگری آمده که که رابرت داونی جونیر تنها کسی بود که به آرمی کمک کرد و هزینه شش ماه دوران بازپروری او را پرداخت کرد. در گزارش جدیدی که ونیتی فِر منتشر کرده، عنوان شده آرمی همر در خانه‌ای در شهر لس‌آنجلس زندگی می‌کند که به داونی جونیر تعلق دارد. این گزارش پس از انتشار خبر کار آرمی همر در هتل منتشر شده است. 

وکیل  همر خبر کار او در هتل را نه تکذیب و نه تایید کرد.

پس از مطرح شدن اتهام آزار جنسی، آرمی همر از چند پروژه کنار گذاشته شد که شامل سریال «پیشنهاد» محصول پارامونت پلاس و فیلم «ازدواج ناگهانی»مقابل جنیفر لوپز بود.

منبع: سینمانیوز.