شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینتر#بابت#یوونتوس

هشدار هواداران به مدیران اینتر پس از ناکامی در جذب دیبالا و برمر/ نراتزوری به دنبال میلنکوویچ

هشدار هواداران به مدیران اینتر پس از ناکامی در جذب دیبالا و برمر/ نراتزوری به دنبال میلنکوویچ

هواداران متعصب باشگاه اینتر به مدیران این تیم بابت ناکامی‌شان در رقابت‌ با یوونتوس برای خرید مدافع میانی تیم تورینو و همچنین از دست دادن فرصت جذب دیبالا هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مذاکرات 7 ماهه مدیران باشگاه اینتر با تورینو برای خرید مدافع میانی برزیلی این تیم، گلیسون برمر در نهایت بی‌نتیجه ماند، چرا که این باشگاه ترجیح داد بازیکنش را به رقیب همشهری یعنی یوونتوس که پیشنهاد مالی بهترین ارائه کرده بود، بفروشد. این اتفاق خشم هواداران اینتر را در پی داشت. آنها که پیش از این هم بابت ناکامی و تعلل مدیران تیم‌شان برای جذب پائولو دیبالا شاکی بودند، پس از انتقال برمر به یوونتوس، یک بنر را مقابل دفتر مرکزی باشگاه اینتر در شهر میلان نصب کردند و در آن به مدیران باشگاه هشدار دادند.

اینتر برمر را به عنوان جانشین میلان اشکرینیار در صورت فروش این مدافع اسلواک به پاری‌سن‌ژرمن مدنظر داشت اما با رفتن او به یوونتوس، هواداران نگران هستند که باشگاه همچنان برنامه فروش اشکرینیار به پاری‌سن‌ژرمن را دنبال کند. اگرچه نراتزوری خیلی سریع برای خرید نیکلا میلنکوویچ از فیورنتینا دست به کار شده است اما هواداران این بازیکن را در حدی نمی‌بینند که بتواند جای اشکرینیار را پر کند و به همین دلیل هم روی یک بنر درباره فروش او هشدار دادند.

طبق گزارش سایت کالچومرکاتو، اولتراهای اینتر روی این بنر نوشته‌‌اند: «عمل به قول، دوستی را طولانی می‌کند. دست‌تان به اشکرینیار نخورد!»

اشکرینیار یکی از بهترین و تأثیرگذارترین بازیکنان اینتر طی فصل گذشته بوده است و از دست دادن او می‌تواند ضربه‌ای تأثیرگذار به استحکام خط دفاعی نراتزوری بزند.

در این میان نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته است که باشگاه اینتر در پی ناکامی در خرید برمر تغییر برنامه داده و حالا قصد دارد قرارداد اشکرینیار را تمدید کند و حقوق او را به 6 میلیون یورو افزایش دهد. این در حالیست که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به بازیکن 7 میلیون یورو پیشنهاد داده است، البته ظاهراً خود بازیکن نه مشکلی با ماندن در اینتر ندارد نه مخالف پیوستن به PSG‌ است.

انتهای پیام/