شهر خبر

هیات تکواندو استان فارس همچنان بی سرپرست / سعی ساعی هم به نتیجه نرسید

هیات تکواندو استان فارس همچنان بی سرپرست / سعی ساعی هم به نتیجه نرسید
هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو در جمع تکواندو کاران فیروز آبادفارس

شیراز-ایرنا- هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو به دعوت نماینده مجلس به استان فارس سفر کرد تا با رایزنی و اتخاذ تدابیر رییس تکواندو استان فارس را تعیین کند ، اما تاکنون این کار به نتیجه نرسیده و هیات تکواندو فارس بدون سرپرست و رییس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی ساعی روز چهارشنبه در جمع تکواندو کاران شهرستان فیروز آباد افزود : بیش از یک سال است که هیات تکواندو فارس به صورت سر پرستی اداره می شد اما هم اینک این هیات سرپرست هم ندارد.     

وی تاکید کرد: قول می دهم طی هفته آینده مشکل تکواندو فارس را حل کنم اما اگر این مشکل  هم حل  نشود ،نمی گذارم تکواندو فارس ضرر کند.

دارنده دو نشان طلا  المپیک ۲۰۰۴ المپیک آتن و ۲۰۰۸ پکن در مورد آموزش این رشته که مورد مطالبه علاقه مندان تکواندو در این منطقه است، هم گفت: هر نوع کمک در حوزه آموزش نیاز باشد انجام می شود و در بحث آموزش مربیان و داوران نیز همکاری لازم انجام خواهیم داد.

ساعی اضافه کرد: همچنین به دلیل فرسوده بودن تشک ( تاتامی) تکواندو در شهرستان فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند سه تخته تشک اهدا  می شود  قول می دهم تجهیزات این رشته هم به علاقه مندان تکواندو در این سه منطقه اعطا گردد. 

تکواندو کاران فارس : تکلیفان را مشخص کنید

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس فدراسیون تکواندو درحالی به دعوت مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس و نماینده این سه شهرستان راهی این منطقه شد که شماری از مربیان، داوران و ورزشکاران از بلاتکلیفی این رشته در فارس انتقاد کردند.

آنها به ایرنا، گفتند: به دلیل بسته شدن سایت هیات تکواندو فارس چند ماهی است که اجازه فعالیت نداریم و امیدواریم مشکل این هیات با انتخاب سرپرست حل شود و بتوانیم دوباره فعالیت کنیم.

 ابراهیم غیاثی رییس این هیات  به دلیل مشکلات حقوقی و قضایی اجازه فعالیت ندارد در حالی که پادرمیانی پولادگر معاون توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان  و رئیس اسبق فدراسیون تکواندو برای تعیین سرپرست جدید این هیات با هادی ساعی رییس فدراسیون نتیجه ای در برنداشت.

ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته در استان فارس بر این باور هستند هر چه زودتر تکلیف این رشته مشخص شود تا آنها بتوانند  فعالیت خود را از سر بگیرند.