شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#شمشیربازی#قهرمانی جهان

مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان| سابر ایران با شکست آمریکا، نهم شد

مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان| سابر ایران با شکست آمریکا، نهم شد

تیم سابر ایران با ایستادن در رده نهم به کار خود در مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در مصر پایان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان از روز جمعه در مصر آغاز شده و تیم ایران در اسلحه‌های سابر زنان و مردان، اپه زنان و مردان و فلوره زنان 14 شمشیرباز خود را راهی این رقابت‌ها کرده است.

در ششمین روز این رقابت‌ها تیم سابر مردان با ترکیب علی پاکدامن، محمد فتوحی و نیما زاهدی در نخستین دیدار خود در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر کویت با نتیجه 45 بر 30 به پیروزی رسید، اما در ادامه تیم ایران با حضور علی پاکدامن، محمد رهبری و نیما زاهدی برابر ترکیه تیم بیست‌وچهارم رنکینگ جهانی با نتیجه 45 بر 38 شکست خورد و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز ماند.

شاگردان قربانی در ادامه برای کسب جایگاه نهم ابتدا برابر اسپانیا قرار گرفتند و با نتیجه 45 بر 37 این تیم را شکست دادند. تیم سابر ایران در ادامه با ترکیب علی پاکدامن، محمد فتوحی و نیما زاهدی برابر کلمبیا قرار گرفت و با نتیجه 45 بر 24 پیروز شد.

سابریست‌های کشورمان در آخرین دیدار خود در این مسابقات به مصاف آمریکا رفتند. در این دیدار علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی حضور داشتند که در پایان تیم ایران با نتیجه 45 بر 42 به پیروزی رسید و در رده نهم مسابقات قهرمانی جهان ایستاد.

انتهای پیام/