شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#اسکار#بارسا#جدید

اسکار هرناندز: ژاوی در شرایط پیچیده‌ای قرار دارد

اسکار هرناندز: ژاوی در شرایط پیچیده‌ای قرار دارد

تهران- ایرنا - مربی جدید بارسا که به‌جای برادرش هدایت این تیم را در تور آمریکا برعهده دارد، در مورد مشکلات ویزای برادرش گفت: ژاوی در شرایط پیچیده‌ای قرار دارد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، اسکار هرناندز، مربی بارسا که روز سه‌شنبه به دلیل عدم صدور مجوز ژاوی هرناندز برای ورود به آمریکا، به‌عنوان مربی تیم انتخاب شد، پس از نخستین پیروزی پرگل بارسلونا مقابل اینترمیامی که با نتیجه ۶-۰ به پایان رسید ‌در یک کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرد: از نتیجه مسابقه‌ای که ماحصل مشارکت تیمی بود خوشحال هستم و نشان داد که همه ما رشد خواهیم کرد.

وی در بخشی دیگر درباره رافینیا زننده اولین گل بارسا به میامی خاطرنشان کرد: رافینیا منطقه بازی را به‌خوبی می‌شناسد ضمن اینکه بازیکنی بسیار کامل و در سطح بالایی است. از کریستنسن هم بسیار راضی هستیم؛ او سریع است، خروجی توپ خوبی دارد. این دو نفر چیزهای زیادی به ما خواهند داد.

اسکار هرناندز با تاکید بر اینکه آنسوفاتی هم یک بازیکن مرجع است که خیلی خوب رشد کرده و هر روز بهتر می‌شود در مورد خرید لواندوفسکی، تصریح کرد: یک جهش بسیار بزرگ در کیفیت تیم انجام داده‌ایم که خرید لواندوفسکی که یک بازیکن در کلاس جهانی و سطح بالایی است شاهد این امر است. ضمن اینکه او علاوه بر کیفیتی، تعهد کاری بسیار بالایی دارد.

اسکار هرناندز: ژاوی در شرایط پیچیده‌ای قرار دارد

وی در پاسخ به این پرسش که همه مهاجمان گل زده‌اند آیا امکان دارد این‌همه رقابت مشکل‌ساز شود؟ توضیح داد: ‌برای ژاوی و کادر مربیگری داشتن این‌همه مهاجم یک نعمت است، زیرا رقابت باعث رشد تیم می‌شود. اما باید تیم را در خط دفاعی تقویت کنیم و امضای قرارداد هدف است.

اسکار هرناندز درباره وضعیت اعزام ژاوی هم گفت: امیدوارم این اولین و آخرین بازی من باشد و  اجازه سفر به او داده شود زیرا در شرایط پیچیده‌ای قرار دارد و کار آسانی نیست. باید دید شرایط سفر محیا می‌شود تا با ما باشد یا خیر.