شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران» در راستای تحقق حکمرانی مردمی برگزار می‌شود

رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران» در راستای تحقق حکمرانی مردمی برگزار می‌شود

رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در راستای تحقق حکمرانی مردمی، روز دوم مرداد در محل شبستان امام خمینی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در راستای تحقق حکمرانی مردمی، روز دوم مرداد در محل شبستان امام خمینی افتتاح می‌شود.

علی منصوری مسئول رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در  نشست خبری صبح امروز( 29 تیر) با بیان اینکه نقطه اتصال مجموعه‌های این نمایشگاه، حل مسئله های کشور است تا مدیران ارشد و میانی با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و تعامل و همکاری داشته باشند، گفت: بعد از مدتها این فضا را در عرصه مدیریتی شاهدیم که مدیران با مجموعه‌های مردمی آشنایی دارند و از بین 14 هزار شرکت دانش‌بنیان و موسسات فرهنگی و اجتماعی، هزار مجموعه را شناسایی کردیم که در سامانه هم افزایی مدیریت ایران ثبت شدند.

 

وی افزود: همه این مجموعه‌ها داوری و سنجش شدند تا مشخص شود آیا امکان حضور در این رویداد را دارند یا خیر؟ نمایشگاه  مجموعه‌های غیردولتی که در حل مسائل پیشنهاداتی دارند، در اولین موعد خودش روز یکشنبه افتتاح می‌شود و مدیران را میزبانی خواهند کرد. ما در اینجا غیر از 1000 مجموعه، برای مدیران کشور حلقه‌های میانی را داریم که 10 مجموعه بزرگ برای شتابدهی به توسعه کشور هستند را داریم؛ همچنین دو بخش ویژه هنری را داریم که دستاوردهای مدیریتی انقلاب را ارائه می کنیم.

منصوری اظهار داشت:  نزدیک 14 سرفصل فرهنگی شامل آموزش و پرورش، مذهب، قران و ...  داریم. نقشه و پلان رویداد مشخص شده و در عرصه اجتماعی 16 زیرمجموعه داریم که به آسیب‌های اجتماعی و نوآوری‌های اجتماعی می‌پردازد. عرصه فناوری اطلاعات، رسانه، کارآفرینی، اشتغال و حوزه سلامت عناوین کلی هست که مجموعه‌های مختلف می‌توانند خودشان را بشناسانند.

انتهای پیام/