شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استانی#دریاچه#رئیس جمهور#دریاچه ارومیه

۲۱۵ میلیارد برای دریاچه ارومیه تخصیص یافته است/ دور دوم سفرهای استانی هم با حضور رئیس جمهور خواهد بود

215 میلیارد برای دریاچه ارومیه تخصیص یافته است/ دور دوم سفرهای استانی هم با حضور رئیس جمهور خواهد بود

معاون اجرایی رئیس جمهور درمورد انجام دور دوم سفرهای استانی گفت: در حوزه معاونت اجرایی حسب دستورات رئیس جمهور دور دوم سفرها و شیوه های عملیاتی و اجرایی آن را بررسی می کنیم و این سفرها حتما با حضور رئیس جمهور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه نشست هیات دولت اظهار داشت: 28سفر استانی رئیس جمهور انجام شده و سامانه‌ای در معاونت اجرایی برای رصد مصوبات سفر تعبیه و بروزرسانی شده و در آینده نزدیک برای همه ارائه خواهد شد. 

وی افزود: در سفرهای استانی توفیقات خوبی حاصل شده که مهمترین آن ارتباط نزدیک رئیس جمهور با مردم و شنیدن دغدغه‌‎ها و مشکلات آنان است و چالش‌های استان‌ها شناسایی شده‌اند و در قالب مصوبات استانی به تصویب رسیده است و برای اجرا هم پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از مباحث مطروحه درباره مصوباتی چون احیای دریاچه ارومیه است، گفت: چندین جلسه ستاد در این مورد تشکیل و منابع خوبی نیز تخصیص داده شد. دولتها اساسا در سه ماهه اول امکان تخصیص عمرانی ندارند ولی تا الان بالغ بر 215 میلیارد تومان برای دریاچه ارومیه تخصیص یافته و پیمانکار فعال است و امیدواریم در آینده نزدیک مشکل دریاچه ارومیه نیز حل شود.

مرتضوی درمورد انجام دور دوم سفرهای استانی گفت: در حوزه معاونت اجرایی حسب دستورات رئیس جمهور دور دوم سفرها و شیوه های عملیاتی و اجرایی آن را بررسی می کنیم و این سفرها حتما با حضور رئیس جمهور خواهد بود.

انتهای پیام