شهر خبر

مسعود کرامتی: «شب طلایی» خانواده را وسیله بیان حرف‌هایش قرار داده است

مسعود کرامتی: «شب طلایی» خانواده را وسیله بیان حرف‌هایش قرار داده است

«مسعود کرامتی» بازیگر فیلم «شب طلایی» ساخته «یوسف حاتمی‌کیا» می‌گوید اگربخواهید فیلم«شب طلایی» را فارغ از تمام تکنیک‌های سینمایی بسنجید متوجه می‌شوید سکانس به سکانس‌ آن پر از حرف است.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «مسعود کرامتی» بازیگر فیلم «شب طلایی» درباره دلیل حضورش در این فیلم گفت: «زمانی که فیلمنامه این فیلم را خواندم به یوسف حاتمی‌کیا کارگردان این کار گفتم که کار بسیار سختی را در پیش دارد، این فیلم شاید در ظاهر امر گویای سختی کار نبود، اما زمانیکه شروع به ضبط این فیلم کردیم سختی این کار مشخص شد.»

این بازیگر با اشاره به اینکه «شب طلایی» خانواده را وسیله بیان حرف‌هایش قرار داد؛ بیان کرد: « این فیلم یک اتفاق اجتماعی است، شاید این روزها همان عنصری که بین مردم یک شهر گم شده است و باعث برخی اتفاقاتی می‌شود که آرامش یک جامعه را برهم می‌زند، گفت‌وگو است.»

وی اضافه کرد: «این فیلم به همین موضوع اشاره دارد و از خانواده که یک جامعه کوچک‌تر است؛ شروع کرده است. اگر بخواهیم این فیلم را فارغ از تمام تکنیک‌های سینمایی بسنجیم؛ سکانس به سکانس‌ آن پر از حرف است. امیدوارم این فیلم در جشنواره فیلم شهر بدرخشد.»

کرامتی در پایان با تأکید بر اینکه جشنواره‌های سینمایی ایران دقیق‌تر و شفاف‌تر باید عمل کنند؛ توضیح داد: «سال‌هاست در سینمای ایران جشنواره‌های متنوع برگزار می‌شود، اما گاهی در بررسی آثار شاهد این هستیم که از موضوع اصلیشان دور می‌شوند. امیدوارم جشنواره فیلم شهر از تمام ناعدالتی‌هایی که در برخی از جشنواره‌ها مطرح است، دور بماند.»

انتهای پیام