شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ترکیب اصلی#جدید#سال جدید

یحیی از ترکیب اصلی پرسپولیس رونمایی کرد

سرمربی پرسپولیس از اولین ترکیب اصلی پرسپولیس در سال جدید رونمایی کرد.

یحیی از ترکیب اصلی پرسپولیس رونمایی کرد

پرسپولیس روز گذشته در دیداری تدارکاتی به‌مصاف نساجی مازندران رفت تا خود را برای شروع لیگ آماده کند. تقابل یحیی گل‌محمدی با دستیاران و بازیکنان سابقش از اتفاقات جالب این مسابقه بود اما نکته مهم به ترکیب ابتدایی قرمزها مربوط است.

گل‌محمدی برای این بازی از ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، محمد عمری، مهدی عبدی و شرزود تمیروف استفاده کرد که با توجه به داشته‌های موجود می‌توان گفت این ترکیب می‌تواند به ترکیب مدنظر گل‌محمدی برای شروع لیگ برتر نزدیک باشد، هرچند عمری فعلا به‌جای ترابی بازی می‌کند و با بازگشت شماره ۹ قرمزها او هم روی نیمکت خواهد رفت و تمیروف هم تا وقتی شانس حضور در ترکیب را دارد که قرمزها موفق به جذب مهاجم جدیدی نشوند.

یکی از نکات مهم اما به حضور تنها یک هافبک دفاعی در ارنج پرسپولیس مربوط است و این نشان می‌دهد گل‌محمدی قصد دارد بازی با یک هافبک دفاعی را مورد آزمایش قرار دهد؛ چراکه در این پست با کمبود بازیکن مواجه شده و بعید نیست در شروع لیگ و در بازی‌هایی که حساسیت کمتری دارد تیمش را با یک هافبک دفاعی تخصصی به میدان بفرستد.