شهر خبر

برنامه فدراسیون گرفتن میزبانی جام باشگاه‌های جهان است/ هر تیمی می‌تواند سه ورزشکار خارجی داشته باشد

برنامه فدراسیون گرفتن میزبانی جام باشگاه‌های جهان است/ هر تیمی می‌تواند سه ورزشکار خارجی داشته باشد

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: برنامه فدراسیون گرفتن میزبانی جام باشگاه‌های جهان است.

علی حبیب اللهی، سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره زمان برگزاری دومین مرحله مسابقات لیگ پاورلیفتینگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: این دوره از مسابقات لیگ پاورلیفتینگ باشگاه‌های کشور با شرکت یازده تیم استارت خواهد خورد که در هفته اخیر نیز مراسم قرعه کشی آن انجام شد و گروه بندی تیم ها مشخص شد. دور رفت این مسابقات 31 تیرماه برای گروه الف برگزار خواهد شد و 4 مرداد نیز برای گروه ب آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تفاوت دومین مرحله مسابقات با مرحله نخست لیگ اینگونه توضیح داد: قطعا در این دوره هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت تفاوت‌هایی وجود خواهد داشت. در حال حاضر باشگاه ذوب آهن که باشگاه بزرگی هم است در این مسابقات حضور خواهد داشت، در کنار این دو تیم دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی به اضافه تیم نیروی زمینی همه در لیگ این دوره حضور دارند که بی شک سطح کیفی مسابقات را در مقایسه با سال گذشته بالا خواهند برد.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با جذب بازیکن خارجی توسط باشگاه ها نیز گفت: هر تیمی می تواند  سه ورزشکار خارجی داشته باشد البته بعد از پایان دور رفت نیز باشگاه‌ها می‌توانند وارد نقل و انتقالات هم شوند و تا سقف پنج ورزشکار را جذب کنند. البته تا به این لحظه هیچ تیمی ورزشکار خارجی جذب نکرده است.

حبیب اللهی گفت: پس از پایان رقابت ها مسابقات جام باشگاه های جهان را احتمال فراوان خواهیم داشت و در حال برنامه ریزی هستیم، فدراسیون مد نظر دارد میزبانی مسابقات را به دست بیاورد. این مسابقات به احتمال قوی نیمه دوم سال برگزار خواهد شد.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام