شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

معرفی نسخه جدید بلیزر EV یا برقی

شورولت اطلاعات کاملی از نسخه کاملا جدید بلیزر EV یا برقی منتشر کرد.

بر این اساس، عضو جدید خانواده بلیزر در سه مدل محور جلو متحرک، محور عقب متحرک و چهار چرخ متحرک بهمراه نسخه ویژه پلیس روانه بازار خواهد شد.بلیزر برقی برد حرکتی معادل ۵۱۵ کیلومتر بر ساعت داشته و حداکثر قدرت آن ۵۵۷ اسب بخار‌اعلام‌شده است.

 

طراحی بدنه‌ بلیزر ایی وی، ترکیبی از یک فرم دو جعبه ای کشیده با مجموعه ای از بازیهای زیبای فرمی، شکست ها، فرو رفتگی و برجستگیهای سطوح میباشد که مجموعا تناسباتی جذاب و پخته را بوجود آورده تا آنجا که رسوخ همین سبک و تفکر طراحی در داخل کابین نیز نمایی آینده نگرانه، شیک و با اضافه شدن برخی جزییات تا حدودی کلاسیک را بوجود آورده است.

9fd515b5-bd3e-417d-9800-1e318bbbcc7f.jpeg

سامانه WOW یا Wide Open Watts به این اس یو وی درشت اندام اجازه میدهد تا ظرف کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. بلیزر EV در چهار رده امکاناتی عرضه میشود که مدلهای آر اس و اس اس آن از امکانات بیشتری سود میبرند.

شورولت در این مدل دکمه استارت را حذف کرده و در عوض خودرو با تشخیص وجود کلید و فشردن پدال گاز توسط راننده آماده حرکت میشود. ترمز اضطراری، هشدار‌برخورد از جلو، ترمز عابر پیاده جلو، نشانگر فاصله، ترمز اتوماتیک معکوس، کمک پارک بخشی از امکانات ایمنی رفاهی این شاسی بلند برقی جذاب می باشند.

dceeb951-86ae-48ed-bcfe-3df436008300.jpeg