شهر خبر

همزمان با بن بست سیاسی تل آویو؛

وزیرجنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا می رود

وزیرجنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا می رود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است برای دیدار و گفتگو با برخی مقامات آمریکایی، راهی واشنگتن شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت، «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به آمریکا سفر خواهد کرد.

در این ارتباط اعلام شده است که گانتز برای حضور در کنفرانس امنیتی مؤسسه ASPEN به آمریکا سفر می‌کند.

همچنین گفته شده که گانتز در این سفر قرار است با مسئولان ارشد آمریکایی از جمله «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی، «ویلیام برنز»، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا-سیا، «مارک اسپر» وزیر دفاع سابق و شماری از اعضا و نمایندگان کنگره آمریکا دیدار و رایزنی داشته باشد.

کمتر از دو ماه پیش نیز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به واشنگتن سفر کرده و در آنجا با همتای آمریکایی خود دیدار و گفتگو کرده بود. در آن دیدار «لویدآستین»، وزیر دفاع آمریکا بر پایبندی شدید ایالات متحده به امنیت رژیم صهیونیستی و حفظ برتری نظامی آن تاکید کرده بود. وزیر جنگ رژیم اشغالگر صهیونیست پیش از این با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی ایالات متحده آمریکا در کاخ سفید هم دیدار کرده بود.

سفر بنی گانتز به آمریکا در شرایطی صورت می‌گیرد که اوضاع داخلی تل آویو به شدت آشفته است و بن بست سیاسی در این رژیم همچنان ادامه دارد. با توجه به فروپاشی کابینه اخیر تل آویو قرار است در پاییز امسال پنجمین انتخابات رژیم صهیونیستی برای تعیین تکلیف حزب حاکم برگزار شود، هرچند از همین ابتدا بسیاری پیش بینی کرده اند که حتی انتخابات پارلمانی آتی در تل آویو نیز بن بست سیاسی رژیم صهیونیستی را حل نخواهد کرد.