شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی

تیم ملی به دیدارهای تدارکاتی نیاز دارد/ قول داده‌ام با لباس داماش از فوتبال خداحافظی کنم

تیم ملی به دیدارهای تدارکاتی نیاز دارد/ قول داده‌ام با لباس داماش از فوتبال خداحافظی کنم

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی قطر به دیدارهای تدارکاتی مناسبی نیاز دارد.

محمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره اتفاقات تیم ملی اظهار داشت: اگر نگوییم اتفاقی زشت افتاده اما خب چندان هم زیبنده نیست. متاسفانه مشاهده می‌شود بازیکنان علیه سرمربی اظهارنظر می‌کنند در صورتی که اصلا در شرح وظایف بازیکنان چنین چیزی نیست و نباید شاهد چنین مسائلی باشیم. بازیکنان هیچ‌گاه نباید در کار سرمربی دخالت کنند.

وی در ادامه افزود: صحبت‌هایی درباره حضور دوباره کی‌روش و جانشینی اسکوچیچ شنیده می‌شود اما با وجود آن‌که کی‌روش مربی بسیار خوبی بوده باید اشاره کنم که اصلا نباید چنین صحبت‌هایی مطرح شود زیرا سرمربی تیم ملی ما اسکوچیچ است و وقتی مسئولین او را انتخاب کرده‌اند باید از او تمام و کمال حمایت کرد. کم‌لطفی از طرف فدراسیون؟ به هر حال فدراسیون درگیر انتخابات است و ممکن است هیاهوی ایجاد شده به تیم ملی لطمه بزند. در نهایت اما امیدوارم حمایت خوبی از تیم ملی شکل بگیرد.

بازیکن تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2007 درباره مقایسه آن دوران با دوران فعلی عنوان کرد: ما در جام ملت‌های 2007 تیم یک‌دستی داشتیم و اصلا بحث چند دستگی در آن مطرح نبود. تیم‌مان از لحاظ فنی خوب بود اما مقابل کره جنوبی در وقت اضافه مغلوب شدیم. مقابل تیمی که از لحاظ فنی بسیار خوب بود. آماده‌سازی تیم فعلی؟ قطعا در فیفادی‌های پیش رو باید به فکر بازی های تدارکاتی خوب با حریفان درجه یک بود. خود ما در آن دوران با روسیه و برزیل بازی کردیم که قطعا روی اعتماد به نفس بازیکنان تاثیر زیادی داشت.

506

آیا تیم ملی می‌تواند از گروه خود صعود کند؟ تحلیل غلامی این‌گونه بود: نظر شخصی خودم این است که تیم ملی می‌تواند از مرحله گروهی صعود کند اما کار سختی در این زمینه داریم. به هر حال رقبا قدرتمند هستند اما فکر می‌کنم بازیکنان توانایی خوبی برای صعود از گروه خود دارند. امیدوارم با حمایت صحیح بتوانیم از دور گروهی نیز عبور کنیم.

بازیکن اسبق ملوان و داماش درباره وضعیت این روزهای خود افزود: من در حال حاضر به عنوان بازیکن- مربی در تیم داماش حضور دارم. پیشتر در مصاحبه‌هایم گفته بودم قول داده‌ام با لباس این تیم از فوتبال خداحافظی کنم و حالا می‌خواهم به آن وفا کنم. احتمال در کمتر از یک ماه آینده این اتفاق خواهد افتاد. دغدغه مربیگری؟ چند کلاس را پشت سر گذاشته‌ و همچنان به دنبال دانش‌افزایی هستم. ایده‌آل‌‌هایی دارم و دوست دارم هنگام وارد شدن به این عرصه دست پر داشته باشم.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام