آخرین وضعیت نوزاد 3 ماهه رها شده در قبرستان شهر خرم آباد / پدر و مادرش کیست؟ + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ نبی‌الله قاسمی  در خرم‌آباد اظهار داشت: یک نوزاد 3 ماهه که در قبرستان رها شده بود توسط یکی از مأموران نیروی انتظامی خرم‌آباد نجات یافت.

وی در رابطه با جزئیات این ماجرا افزود: عوامل کلانتری 12 خرم‌آباد ظهر دوشنبه 27 تیرماه حین گشت‌زنی و عبور از قبرستان صالحین این شهر متوجه حضور یک نوزاد 3 ماهه در قبرستان می‌شوند.

 فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد: افسر وظیفه‌شناس کلانتری 12 با توجه به گرمای بالای هوا بلافاصله نوزاد 3 ماهه را به داخل خودرو آورده و به‌دلیل تب بالای کودک پس از اعلام به مرکز او را به مرکز درمانی منتقل می‌کند.

وی با بیان اینکه نوزاد پسر 3 ماهه پس از هماهنگی با مقام قضایی به بهزیستی تحویل داده شده است، بیان کرد: اطلاعاتی تاکنون از والدین این نوزاد به‌دست نیامده است.

پلیس 1

همایون عمودی‌زاده مدیرکل بهزیستی لرستان نیز در این رابطه اظهار داشت: نوزاد پسر سه ماهه روز گذشته پس از پیداشدن توسط مأمور نیروی انتظامی به بهزیستی این استان تحویل داده شد.

عمودی زاده با اشاره به انجام آزمایش‌ها و بررسی بالینی نوزاد پیدا شده افزود:  این نوزاد سه ماهه پس از اینکه به بهزیستی لرستان تحویل داده شد توسط کارشناسان بهزیستی غربالگری و تاکنون بیماری‌ای در او تشخیص داده نشده‌است.

مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه  نوزاد سه ماهه در یکی از مراکز بهزیستی این استان نگهداری می‌شود، بیان کرد: تاکنون هیچ خبری از والدین کودک در دسترس نیست و با انتشار تصویر وی امیدواریم بتوانیم از والدین یا بستگان وی اطلاعاتی به دست آوریم.