شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#سه شنبه

۲۷ میلیارد تومان فروش در سومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی

۲۷ میلیارد تومان فروش در سومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی

تهران - ایرنا - سومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی عصر سه شنبه با فروش بیش از ۲۷ میلیارد تومان انواع کالا به پایان رسید.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، حراج حضوری سازمان اموال تملیکی به شماره ۱۴۰۱۰۳،  امروز(سه شنبه) با استقبال قابل توجه متقاضیا و با حضور سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول، علی جمشیدی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع و علی بهاری فر عضو هیات عالی نظارت و نماینده دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

اجتهادی با اشاره به حضور ۱۹ استان در این حراج، به ارائه آخرین جزئیات پرداخت و عنوان کرد: در سومین حراج حضوری اموال منقول سازمان اموال تملیکی در سالجاری، ۱۵۲ پارتی کالا به قیمت پایه کارشناسی ۳۹ میلیارد تومان عرضه شد.

وی افزود: کالاهای عرضه شده عمدتا شامل لوازم الکترونیکی و کامپیوتری، موبایل و لوازم جانبی، لوازم یدکی و ... بوده که از این تعداد پارتی‌ ارائه شده ۸۱ پارتی به فروش رسید.

در ادامه غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول تصریح کرد: در سومین حراج حضوری این سازمان در سالجاری، میزان فروش قریب به ۲۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به قیمت پایه کارشناسی ۳۸ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: در اولین و دومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی در سالجاری که در اردیبهشت و خرداد ماه برگزار شد میزان فروش به ترتیب ۱۱ و ۲۶ میلیارد تومان بود که این میزان در سومین حراج حضوری در سطح بالاتری قرار گرفت.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی در خصوص بازگشایی پاکات مزایده الکترونیکی شماره ۲۵۸ اموال منقول گفت: میزان فروش در مزایده اخیر این سازمان بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان بوده که نسبت به مزایده تیر ماه سال گذشته ۲۵۵ درصد رشد داشته است.