شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نخست وزیر#لاپید:#خواهان#تقابل#نیستیم

لاپید: خواهان تقابل نیستیم

لاپید: خواهان تقابل نیستیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل آویو خواهان تقابل نیست و می خواهد که لبنان همسایه ای با ثبات و شکوفا باشد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی در اظهاراتی از مناطق مرزی سرزمین‌های اشغالی و لبنان مدعی شد: تل آویو خواهان این است که لبنان یک همسایه با ثبات و شکوفا باشد و به عرصه‌ای برای فعالیت حزب الله یا ابزار دست ایران تبدیل نشود.

وی در ادامه یاوه گوئی هایش افزود: فعالیت‌ها و رویکرد حزب الله، لبنان و مردم این کشور و رفاه آنها را در معرض خطر قرار می‌دهد.

لاپید در سخنانی که نشان از واهمه از قدرت مقاومت لبنان دارد، گفت: ما خواهان تقابل نیستیم ولی اقدامات خصمانه حزب الله را که ممکن است منطقه را به سوی تنشی ناخواسته پیش ببرد، نمی‌پذیریم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر نیز مدعی شده بود: حزب الله بیش از ۱۰۰ هزار موشک را در لبنان ذخیره و به سوی اسرائیل نشانه گرفته است و تلاش می‌کند از موشک‌ها و پهپادهای ایرانی علیه ما استفاده کند؛ تل آویو در مقابل این تجاوزات پی در پی دست بسته باقی نمی‌ماند.

اظهارات و ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی است که این رژیم از ضعف و هرج و مرج سیاسی شدیدی رنج می‌برد و به اذعان رسانه‌های عبری زبان، اختلاف در میان سران سیاسی و نظامی این رژیم در قبال نحوه واکنش به افزایش قدرت ایران و مقاومت لبنان و فلسطین، به حد تنش رسیده است.