شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینتر#یوونتوس#برزیلی

اینتر پیشنهادش برای خرید برمر را افزایش داد

اینتر پیشنهادش برای خرید برمر را افزایش داد

برخلاف خبرهای اولیه، باشگاه اینتر پیشنهادش برای خرید مدافع میانی تیم تورینو را افزایش داد تا در رقابت با یوونتوس برای جذب این بازیکن برزیلی مغلوب نشود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار ایتالیایی شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد که باشگاه اینتر برای خرید گلیسون برمر، پیشنهادش را ارتقا داده است. انتشار این خبر در حالی است که پیش از این خود دی‌مارتزیو اعلام کرده بود استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر با درخواست مدیراجرایی باشگاه جوزپه ماروتا برای افزایش پیشنهادش برای جذب بازیکن تیم تورینو مخالفت کرده است.

اینتر مشتری اصلی برمر بود، اما با قطعی شدن انتقال ماتیس دلیخت از یوونتوس به بایرن مونیخ، بانوی پیر هم برای خرید مدافع برزیلی دست به کار شده و پیشنهادی 40 میلیون یورویی (پنج میلیون یورو بیشتر از پیشنهاد اینتر) ارائه کرد. به همین دلیل مدیران اینتر بابت از دست دادن مدافع موردنظرشان (کسی که او را به‌عنوان جانشینی بالقوه برای میلان اشکرینیار انتخاب کرده‌اند) احساس نگرانی و ژانگ را مجاب به افزایش پیشنهاد کرده‌اند.

طبق ادعای دی‌مارتزیو پیشنهاد اینتر برای خرید برمر از 30 میلیون یورو به 35 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است که علاوه بر آن چزاره کاسادی بازیکن تیم جوانانش را هم به تورینو بفروشد - البته با بند بازخرید - که رقم این انتقال هم نزدیک به 7.5 میلیون یورو برآورده شده است. به این ترتیب مجموع ارزش بسته پیشنهادی اینتر به تورینو به 42.5 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است.

اکنون مشخص نیست که آیا نمایندگان یوونتوس که قرار است عصر امروز با همتایان‌شان در تورینو دیدار کنند، پیشنهاد قبلی خود را افزایش خواهند داد و به رقابت با اینتری‌ها ادامه می‌دهند یا نه.

 

انتهای پیام/