شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیراز#فوتبال#تهران#تیم فوتبال

عزم فجر سپاسی شیراز برای حضوری پرقدرت در لیگ دسته یک فوتبال

عزم فجر سپاسی شیراز برای حضوری پرقدرت در لیگ دسته یک فوتبال
بازی تدارکاتی فجر با پرسپولیس شیراز

شیراز-ایرنا- تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با جذب ۹ بازیکن جدید و پیش‌بینی اردوهای تدارکاتی در اصفهان و تهران عزم خود را برای حضوری پر قدرت در لیگ دسته یک جزم کرده است.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگارایرنا، زرد پوشان شیرازی دو هفته ای است تمرینات بدنسازی خود را زیر نظرمهدی رجب زاده سرمربی جدید این تیم آغاز کرده است.
به نظر می رسد فجریها با برنامه ریزی که انجام داده اند، نمی خواهند بیش از یک فصل بیشتر در لیگ دسته یک بمانند و به لیگ برتر بازگردند؛ چرا که اگر غیر این باشد، شاید بازهم شاهد حضور طولانی مدت فجر در لیگ یک باشیم.

اختلاف کهنه، ضربه از درون، پایان یکساله یک رویا
فجریها که پس ازهشت سال به لیگ برتر دوره  ۲۱  صعود کرده بودند درپایان این بازیها که حاشیه های زیادی هم به دنبال داشتند، سرانجام از درون ضربه خورد. به گفته برخی کارشناسان فوتبال استان، لج و لجبازی و اختلاف کهنه مدیرعامل وقت با کلانتری سرمربی و ضعیف بستن تیم همه دست به دست دادند تا رویای هواداران این تیم برای ماندن در لیگ برتر تنها یک فصل بیشتر دوام نداشته باشد.

فجریها نباید شخصیت دسته یکی پیدا کنند  
تحولات صورت گرفته به ویژه در راس مدیریت باشگاه و کادر فنی به نظر می رسد فجریها نمی خواهند بیشتر از یک فصل در لیگ دسته یک باشند چرا که تجربه تلخ سال ها دور ماندن از  لیگ برتر در کارنامه دارند و می دانند که نباید شخصیت دسته یکی پیدا کنند.  
شاگردان رجب زاده پس از دوران بدنسازی یک بازی تدارکاتی با تیم پرسپولیس شیراز برگزارکردند که این بازی با سه گل حسین مهربان مهاجم گلزن فصل گذشته این تیم و گل دیگری که دهداری برای این تیم به ثمر رساند در نهایت با پیروزی ۴ بر صفر فجریها پایان یافت.

مدیر رسانه ای باشگاه فجر سه شنبه در تماس با خبرگزاری ایرنا، اعلام کرد: پس از پشت سرگذاشت تمرین های آماده سازی ، ۲۹ تیرماه ضمن برپایی اردو در اصفهان با تیم ذوب آهن این شهر هم بازی دوستانه خواهیم کرد.
حسین عمادی ادامه داد: پس از اردوی اصفهان بازیکنان تیم جهت انجام تست آمادگی جسمانی و پزشکی عازم تهران خواهند شد و احتمالا درآنجا بازی تدارکاتی خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: داوود رجبی مدافع چپ فصل گذشته سپاهان اصفهان با عقد قراردادی یکساله به تیم فجرشهید سپاسی پیوست تا جمع بازیکنان جدید این تیم به عدد9 برسد.

به گزارش ایرنا، تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز به عنوان نماینده  فارس در لیگ دسته یک حضور دارند و تیم ایمان سبز هم دردسته دوم کشوراست.

ایا قشقایی به خارج از استان واگذار می شود ؟
اما تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده استان فارس در لیگ دسته یک است، که هنوز وضعیت این تیم مشخص نشده و گفته می شود آنها تیم را به یزد واگذار کرده‌اند. خبرنگار ایرنا برای صحت و سقم  این موضوع دو بار با نجف پور مدیرعامل این باشگاه تماس گرفت که وی جواب نداد. مدیر رسانه این باشگاه هم  از این انتقال اظهار بی اطلاعی کرد و قرار شد پیگیری کند.
رییس هیات فوتبال فارس هم در این باره به ایرنا گفت: هیات فوتبال تاکنون مجوزی برای انتقال این تیم نداده است. 

در صورتی که خبر خروج تیم قشقایی قطعیت پیدا کند آنگاه کمیسیون ماده پنج باشگاه ها در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس باید برای انتقال این تیم  مجوز خروج صادر کند.
رقابت های جدید لیگ دسته اول کشور قرار است  اواخر مرداد ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم برگزار شود.