شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روحانی#پایتخت#رئیس پلیس

عامل اصلی ضرب و جرح یک روحانی در پارک پلیس دستگیر شد

عامل اصلی ضرب و جرح یک روحانی در پارک پلیس دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل اصلی شرارت و ضرب و ضرح یکی از شهروندان در پارک پلیس خبر داد و گفت: این متهم کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد:  در پی اعلام یک فقره درگیری و ضرب و جرح  یکی از شهروندان در پارک پلیس و با توجه به اینکه موضوع بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت، رسیدگی به موضوع و دستگیری ضاربین را تیمی از ماموران کلانتری تهرانپارس بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت و مخفیگاه عامل اصلی و ضارب را شناسایی کردند، افزود: با تشکیل تیمی از افسران مجرب کلانتری  و با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، این متهم دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

رئیس  پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم 18 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ضرب و جرح این شهروند در پارک پلیس با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد، خاطر‌نشان کرد: اقدامات لازم برای دستگیری 2 متهم دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/