شهر خبر

فعال سیاسی اصولگر ا: اصولگرایان راضی اند چون نهادهای انتخابی یکدست شده ؛ ناراضی اند چون اوضاع اقتصادی خوب نیست

فعال سیاسی اصولگر ا:  اصولگرایان راضی اند چون نهادهای انتخابی یکدست شده ؛ ناراضی اند چون اوضاع اقتصادی خوب نیست

فردا نوشت : بخشایش اردستانی گفت: اصولگرایان امیدوارند این یکدستی به بدنه دولت نیز سرایت کند.

دولت سیزدهم در آستانه یکسالگی قرار دارد و این روزها عملکردش در حوزه های مختلف محل نقد و تحلیل است.

احمد بخشایش اردستانی درباره میزان رضایت اصولگرایان از عملکرد دولت سیزدهم گفت: آنها از این موضوع هم راضی هستند و هم راضی نیستند. راضی هستند چون کلیه نهادهای انتخابی یکدست شدند اما در عین حال از وضعیت اقتصادی راضی نیستند.

وی افزود: البته اصولگرایان امیدوارند که این یکدستی به بدنه دولت نیز سرایت کند تا وقتی دولت تصمیمی می گیرد کل بدنه دستگاه اجرایی برای تحقق آن تصمیم هماهنگ با هم تلاش کنند تا نتیجه مدنظر حاصل شود چون هم اکنون احساس می شود در بخشی از بدنه دولت از میان دست به پایین قدری ناهمگنی وجود دارد.

بخشایش‌اردستانی: 2سال طول می‌کشد آثار عملکرد دولت مشخص شود

این استاد دانشگاه با بیان اینکه معیشت مردم در سختی قرار دارد، اظهار کرد: وقتی دولت ریل عوض می کند، یک تا دو سال طول می کشد آثارش مشخص شود ولی حداقل انتظار آن است قیمت ها ثبات پیدا کند تا مردم مباحث زندگی شان قابل پیش بینی باشد، یعنی این طور نباشد که قیمت کالا و خدمات از امروز تا فردا تغییر کند.

وی ادامه داد: پیش بینی ناپذیری وضعیت زندگی برای مردم باعث می شود که مباحث اقتصادی بر مباحث اجتماعی و سیاسی جامعه تأثیر بگذارد. البته در تمام دنیا این روزها تورم و گرانی وجود دارد. بعد از کرونا و آغاز جنگ روسیه و اوکراین، گرانی در تمام دنیا قابل لمس است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم، اظهار کرد: در مجموع فعلا در اینکه ثابت و نظمی در امور اجرایی وجود دارد عملکرد دولت مثبت ارزیابی می شود اما دولت به لحاظ اقتصادی کارنامه موفقی ارائه نداده است.

217