شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#واحد مسکونی#زاهدان

وزیرجهادکشاورزی کلنگ ساخت ١٠٠٢ واحد مسکونی را در زاهدان به زمین زد

وزیرجهادکشاورزی کلنگ ساخت ١٠٠٢ واحد مسکونی را در زاهدان به زمین زد

عملیات ساخت یک هزار و ۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ویژه کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسوولان این استان امروز/سه شنبه/ در زاهدان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرپرست سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان در مراسم کلنگ زنی این واحدهای مسکونی گفت: در راستای نهضت ملی مسکن سازمان جهادکشاورزی استان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان بر اساس تفاهم‌نامه بین دو وزارتخانه اقدام به تحویل اراضی و احداث ٢٢١٠ واحد مسکونی در دو فاز در شمال و جنوب استان کرده است.

سید محمدرضا سیدحسینی افزود: در این راستا طبق جدول زمان بندی واحدهای مذکور در مدت زمان ١٨ ماه ساخته و در اختیار کارکنان سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان و ادارات و شرکت های وابسته قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: در قالب این طرح واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان بطور متمرکز در شهرستان  زاهدان و در جنوب استان به طور متمرکز در شهرستان های ایرانشهر، دلگان، فنوج، نیکشهر، پیشین و چابهار ساخته خواهد شد.
سرپرست سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: مساحت اراضی تخصیص یافته با کاربری مسکونی جهت ساخت مسکن برای کارکنان سازمان جهادکشاورزی و ادارات و شرکت های وابسته  در شمال استان حدود ١٠ هکتار در قالب ٢١۵ بلوک ۶ واحدی و ١٢ هکتار در جنوب استان است.
حسینی خاطر نشان کرد: سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نخستین دستگاه اجرایی و در بین سازمان های جهادکشاورزی استان های سطح کشور پیشرو است.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی دارای ۲ اداره کل راه و شهرسازی در شمال استان به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که طرح نهضت ملی مسکن در هر یک از این ادارات بطور جداگانه اجرا می شود.

انتهای پیام