شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#حاج صفی

مصدومیت بلای جان حاج صفی

مصدومیت بلای جان حاج صفی

غیبت احسان حاج‌صفی در تمرینات تیم آاِک یونان همچنان ادامه دارد.

تیم فوتبال آاِک یونان که اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل را زیر نظر ماتیاس آلمیدا، سرمربی جدید آرژانتینی‌اش در هلند برپا کرده است با آسیب‌دیدگی برخی بازیکنان خود از جمله احسان حاج‌صفی مواجه شد.

احسان حاج‌صفی پنجشنبه گذشته در جریان تمرینات تیم آاِک در هلند از ناحیه ماهیچه ران پا آسیب دید و از آن روز تاکنون تحت نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند.

در آخرین تمرین تیم آاِک آتن پس از یک روز مرخصی احسان حاج‌صفی غایب بود و نتوانست همراه سایر همبازیانش به تمرینات گروهی بپردازد. البته بر اساس گزارش رسانه‌های ورزشی یونان آسیب‌دیدگی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران خیلی جدی نیست و در روزهای آینده این بازیکن خط دفاعی آاِک به تمرینات گروهی تیمش بازخواهد گشت.

تیم آاِک شنبه گذشته در بازی تدارکاتی اردوی هلند در غیاب حاج‌صفی خنک بلژیک را شکست داد. این تیم پایتخت‌نشین یونان هفته آینده نیز دیدار تدارکاتی دیگری برابر فولندام برگزار خواهد کرد.

احسان حاح‌صفی که سابقه بازی در دو تیم دیگر برجسته شهر آتن یعنی پانیونیوس و المپیاکوس را دارد دومین فصل متوالی را در تیم آاِک سپری می‌کند. کریم انصاری‌فرد دیگر بازیکن ایرانی این تیم در فصل گذشته بود که با نظر سرمربی جدید آرژانتینی در فهرست فروش قرار گرفت. هنوز تیم جدید کریم انصاری‌فرد در یونان مشخص نشده است.