شهرخبر

ابهام در آینده رونالدو

ابهام در آینده رونالدو

اریک تن‌هاخ هنوز نمی‌داند که کریستیانو رونالدو چه زمانی به تیم منچستریونایتد خواهد پیوست و آیا ستاره پرتغالی حتی پس از بازگشت تیم از تور پیش‌فصل به تیم ملحق خواهد شد یا خیر.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو در حال حاضر به تنهایی تمرین می‌کند و به دلایل خانوادگی به تور پیش‌فصل منچستریونایتد نرفته است.

از تن‌هاخ پرسیده شد که آیا رونالدو پس از بازگشت تیم از تور، در کارینگتون به آنها ملحق خواهد شد یا خیر، و تن‌هاخ گفت: «نمی‌توانم به شما بگویم. هنوز نه.»

این بازیکن می‌خواهد از اولدترافورد جدا شود و علیرغم گزارشی هیجان‌انگیز در اسپانیا که ادعا می‌کند اتلتیکومادرید خواهان اوست، تاکنون باشگاه پیشنهاد محکمی برای او نداشته است. این باعث می‌شود که او همچنان فصل جدید را با یونایتد آغاز کند، اما تن‌هاخ معتقد است با وجود اینکه رونالدو هنوز با بقیه تیم تمرین نکرده، از آمادگی کامل برخوردار خواهد بود.

او گفت: «همه ما می‌دانیم که رونالدو یک بازیکن فوق‌العاده حرفه‌ای است و قطعا آماده خواهد بود، در این مورد نگران نیستم.»

ابهام در آینده رونالدو

مربی جدید همچنین هیچ نگرانی‌ای در مورد اینکه آیا این بازیکن ۳۷ ساله می‌تواند با سبک بازی پرانرژی و فول‌پرسینگ او سازگار شود یا نه، ندارد. او گفت: «من فکر می‌کنم کریستیانو قادر به انجام این کار است. او در دوران حرفه‌ای خود همه چیز را نشان داده است. من خواسته‌ام را تعیین کرده‌ام. ما می‌خواهیم به روش خاصی بازی کنیم. یک بازیکن برتر می‌تواند کمک‌کننده باشد و رونالدو یک بازیکن برتر مطلق در تیم ما است. بازیکنان نحوه بازی شما را دیکته می‌کنند. به خصوص بازیکنانی که گل می‌زنند زیرا برای تیم بسیار مهم هستند. شما تیم خود را حول آنها می‌سازید.»

و اگر مشکلات با رونالدو حل شود، او نه تنها در این فصل بازی می‌کند، بلکه می‌تواند فصل سومی که در قراردادش وجود دارد، را هم ببیند. تن‌هاخ گفت: «من به خوبی مطلع هستم، او چنین گزینه‌ای در اختیار دارد.»

منبع: روزنامه خبر ورزشی