شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

جذب بازیکن خارجی در برنامه باشگاه نیست/ به دنبال معرفی چهره‌های جدید در لیگ بدنسازی هستیم

جذب بازیکن خارجی در برنامه باشگاه نیست/ به دنبال معرفی چهره‌های جدید در لیگ بدنسازی هستیم

حسین‌پور گفت: جذب بازیکن خارجی در برنامه باشگاه نیست و به دنبال معرفی چهره‌های جدید در لیگ بدنسازی هستیم.

رضا حسین‌پور، سرمربی تیم‌ ملی حفاری ایران در رشته بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری مرحله دوم لیگ پاورلیفتینگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: ابتدا باید عرض کنم مراسم قرعه کشی این دوره از لیگ بسیار زیبا برگزار شد و واقعا در شان لیگ بود. ما در این قرعه در حقیقت در گروه مرگ قرار گرفتیم و کارمان سخت و دشوار است. با توجه به جوان گرایی که تیم ما امسال داشته چهره‌های جدیدی را به پاورلیفتینگ ایران معرفی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که سال گذشته قهرمان شدید و امسال حفظ این قهرمانی سخت‌تر خواهد بود و برای این موضوع چه برنامه‌ای دارید؟ گفت: همانطور که اشاره کردید نگهداری قهرمانی از به دست آوردن قهرمانی سخت‌تر است و تلاش خود را خواهیم کرد که در کورس بمانیم. انشاالله بچه‌ها نیز مزد تلاش خود را با دفاع از عنوان قهرمانی خود بگیرند.

حسین‌پور درباره جذب بازیکن خارجی نیز توضیح داد: فعلا به آن فکر نکردیم چون بحث روادید است، باید مکاتبه شود از طریق فدراسیون با وزارت خارجه اما آنچه که مسلم است ما خودمان استعدادهای خوبی داریم و چند تا جوان زیر 23 سال و 20 سال داریم که به لیگ معرفی خواهیم کرد.

وی با اشاره به رقبای خود در رقابت‌های لیگ بیان کرد: رقیب ما امسال در لیگ گروه ب، تیم صبا و تیم دانشگاه آزاد است و از سه تیم دیگر گروه اطلاعی ندارم و باید آنالیز کنم. تیم حفاری خوشبختانه پنج ملی پوش را در کنار خود دارد که امیدوارم بتوانیم با این بضاعت‌مان نتیجه دلخواه‌‌مان را نیر کسب کنیم.

حسین‌پور در پایان در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: تیم ملی خوشبختانه شرایط خوبی دارد. بچه‌های پاورلیفتینگ و بچه‌های پرس سینه ما در چالوس اردو داشتند و تقریبا 70 نفر به اردو دعوت کردیم و تک تک بچه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفتند. در حال حاضر مسابقه پرس سینه شهریورماه در مغولستان و مسابقه پاورلیفتینگ بدون لوازم آذرماه در امارات برگزار خواهد شد. در ادامه مسابقات قهرمانی جهان با لوازم را دانمارک نیز خواهیم داشت.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام