شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#لیگ برتر

حمایت مهاجم پیشین قهرمان لیگ برتر از ستاره جدید تیم/ به او زمان بدهید

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید ارلینگ هالند برای جا افتادن در ترکیب این تیم به زمان نیاز دارد و سیتیزن‌ها در این مدت جای خالی استرلینگ و ژسوس را احساس خواهند کرد.

حمایت مهاجم پیشین قهرمان لیگ برتر از ستاره جدید تیم/ به او زمان بدهید

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، ضمن حمایت از مهاجم جدیدی که سیتی امسال به خدمت گرفته، می‌گوید گلزن نروژی بدون‌شک در لیگ برتر موفق خواهد بود اما برای جا افتادن در ترکیب سیتی و رسیدن به موفقیت مورد انتظار، به زمان نیاز خواهد داشت.

منچسترسیتی امسال تابستان با قرارداد ۶۳میلیون یورویی، ارلینگ هالند را از بوروسیا دورتموند به خدمت گرفت. درخشش هالند در آلمان، از جمله به ثمر رساندن ۶۱ گل در ۶۶ مسابقه در بوندس‌لیگا، باعث شده سطح انتظار از او در تیم جدیدش بالا باشد.

آگوئرو با اینکه معتقد است هالند در سیتی موفق خواهد بود ولی می‌گوید این گلزن ۲۱ساله برای عادت کردن به شرایط جدید و سازگار شدن با منچسترسیتی به مدتی زمان نیاز خواهد داشت.

آگوئرو که به‌مدت ۱۰ سال در سیتی درخشید و یکی از ستاره‌های محبوب هواداران این تیم است، در این‌باره گفت: «هالند برای عادت کردن به انگلیس و خواسته‌های پپ به زمان نیاز دارد. این اتفاق برای من هم افتاد. هالند خرید خیلی مهمی است. قابلیت گلزنی او اثبات‌شده است. آماری که هالند در لیگ آلمان و در اروپا داشته، نیازی به بازگویی ندارد. اما از نظر منطقی او به یک دوره زمانی برای سازگار شدن نیاز دارد. سازگار شدن با لیگ قدرتمندی مثل لیگ برتر. ولی من معتقدم او این روند را طی خواهد کرد و خیلی زود به نتیجه خواهد رسید.»